"وتوسم" از برنده شدن در یک مزایده فروش خبر داد

شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نامه افشای اطلاعات با اهمیت خود در سامانه کدال اعلام کرد که در مزایده مذکور با قيمت پيشنهادي خريد کل سهام برابر قيمت پايه فروش به ازاي هر سهم ۲۱ هزار و ۵۰۴ ريال معادل بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال برنده شده است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی که پیشتر در مزايده عمومي فروش سهام شرکت کارافرينان سبز خليج فارس شرکت کرده بود، امروز از برنده شدن در این مناقصه خبر داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نامه افشای اطلاعات با اهمیت خود در سامانه کدال اعلام کرد که در مزایده مذکور با قيمت پيشنهادي خريد کل سهام برابر قيمت پايه فروش به ازاي هر سهم 21 هزار و 504 ريال معادل بیش از 21 میلیارد و 503 میلیون ریال برنده شده است.

همچنین بر این موضوع تاکید شده که آثار مالي رویداد مذکور بر وضعیت سودآوری "وتوسم" مشخص نیست و نياز به بررسي هاي بيشتر دارد و به محض روشن شدن، موضوع در اسرع وقت اطلاع رساني می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی نامه دیگری نیز با محوریت اجرای برنامه افزایش سرمایه منتشر کرد و طی آن پیشنهاد هیات مدیره شرکت به مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه 33 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران سرمایه گذاری های انجام شده در شرکت های سرمایه پذیر، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد، حفظ جایگاه شرکت در بازار سرمایه و افزایش نقد شوندگی سهام ارائه شد.

کد خبر 389210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =