"ودی" صف فروش شد!

بیمه دی در نامه افشای اطلاعات بااهمیت عنوان کرده که عمليات فک رهن پنج واحد از ساختمان مرکزي ميرداماد متعلق به اين مجموعه به صورت کامل در دفترخانه رسمي در تاريخ ۱۳ مرداد ماه ۹۵ انجام پذيرفته است.؛ در این نامه تاکید شده که اقدام مذکور تاثیری بر بودجه سال مالی ۹۶ "ودی" در پی ندارد.

شرکت بیمه دی در جریان معاملات روز جاری از اقدام این شرکت برای فک رهن پنج واحد از ساختمان مرکزی خبر داد و در حالی انجام آن را بر وضعیت سودآوری این مجموعه بی تاثیر اعلام کرد که در پی انتشار آن روند معاملات "ودی" نزولی شد و تا تشکیل صف فروش سهام پیش رفت.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، بیمه دی در نامه افشای اطلاعات بااهمیت عنوان کرده که عمليات فک رهن پنج واحد از ساختمان مرکزي ميرداماد متعلق به اين مجموعه به صورت کامل در دفترخانه رسمي در تاريخ 13 مرداد ماه 95  انجام پذيرفته است.؛ در این نامه تاکید شده که اقدام مذکور تاثیری بر بودجه سال مالی 96 "ودی" در پی ندارد.

این مجموعه فعال در گروه بیمه با سرمایه دو هزار و 500 میلیارد ریال اولین بودجه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را با برآورد سود 239 ریال سود به ازای هر سهم تدوین کرده است. 

کد خبر 389160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =