افزایش ۱۶ درصدی تولید "فولاد"/ بهبود وضعیت عملیاتی دو زیرمجموعه

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه از افزایش ۱۶ درصدی تولید طی چهار ماه اول سال ۲۰۱۷ و رشد کم سابقه در دو زیرمجموعه فولاد سبا و فولاد هرمزگان خبر داد.

مختار بخشیان در پی انتشار آخرین آمار انجمن جهانی فولاد مبنی بر رشد ۱۴.۳ درصدی تولید فولاد ایران در چهار ماه اول سال 2017 نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در این مدت، فولاد مبارکه با تولید دو میلیون و ۳ هزار و ۵۱۱ تن فولاد خام نسبت به مدت مشابه سال قبل به رشد ۱۲ درصدی رسید.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب مجتمع فولاد سبا افزود: در همین مدت کارکنان این ناحیه توانستند با تولید ۲۳۰ هزار و ۸۲۱ تن ورق های فولادی ضخامت پائین به رشد کم سابقه ۲۹ درصدی در تولید دست یابند.

معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه از عملکرد روبه رشد شرکت فولاد هرمزگان در بازه زمانی مذکور خبر داد و گفت: کارکنان فولاد هرمزگان نیز با افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از تجهیزات، توانستند با ۲۹ درصد رشد در تولید، ۴۸۶ هزار و ۹۳۹ تن تختال تولید کنند. این درحالی است که محصولات تولید شده در این نواحی به لحاظ کیفی نیز از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

بخشیان اظهار امیدواری کرد: با اتکا به نیروی انسانی توانمند و خلاق سازمان و با استفاده حداکثری از ظرفیت های نصب شده به اهداف شرکت دست یابند.

بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد، ایران طی چهار ماه نخست ۲۰۱۷، ۶ میلیون و ۳۶۹ هزار تن فولاد خام تولید کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که معادل پنج میلیون و ۵۷۰ هزار تن بوده، ۱۴.۳ درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین ایران در ماه آوریل ۲۰۱۷، یک میلیون و ۷۳۵ هزار تن فولاد خام تولید کرد و این رقم در مدت مشابه سال گذشته، یک میلیون و ۵۰۹ هزار تن بود.

 

کد خبر 389008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =