سود "تایرا" افزایش یافت

معاون مالی گروه صنایع تراکتور سازی ایران طی ارسال نامه ای روی سامانه کدال از تغییر سود برآوردی این هلدینگ در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین، شرکت تراکتورسازی ایران با سرمایه یک هزار و 800 میلیارد ریالی در حالی در گزارش عملکرد 9 ماهه سال مالی 95 سود 401 ریالی را پیش بینی کرده بود و از این مبلغ 191 ریال سود به ازای هر سهم محقق ساخته بود که معاون مالی "تایرا" در آخرین نامه منتشر شده روی سامانه کدال از رشد 12 درصدی سود این مجموعه در سال مذکور خبر داد. آنچنان که ناصر یکتن عنوان کرد که به دلیل اعمال تقسیم سود نقدی شرکت های زیرمجموعه موجود در پرتفوی سرمایه گذاری "تایرا" پیش بینی می شود تا اخرین سود برآوردی اعلام شده از سوی این مجموعه از  مبلغ 401 ریال به 450 ریال ارتقا یابد. همچنین این مقام مسئول اعلام کرده که اطلاعات نهایی و تکمیلی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه کلیه شرکت های زیرمجموعه ارسال می شود و اطلاع رسانی لازم انجام می شود.

بر اساس این گزارش، گروه صنایع تراکتورسازی ایران پیشتر اولین بودجه سال مالی 96 خود را برآورد سود 286 ریالی و افت 29 درصدی نسبت به سود 401 ریالی سال 95 تدوین و ارایه کرده بود و در شرایط فعلی و پس از اعلام تعدیل مثبت سود برآوردی سال گذشته باید دید که آیا در بودجه سال جاری این مجموعه نیز تغییری اعمال می شود یا نه؟!

کد خبر 388923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =