صعود شاخص کل به قله ۸۰ هزار واحدی

معاملات بازار سرمایه در آخرین روز از هفته جاری با روند صعودی اغلب صنایع آغاز شد و بموجب آن شاخص کل بورس با افزایش ۲۸۰ واحدی وارد کانال ۸۰ هزار واحدی شد.

به گزارش بورس آنلاین، معلاملات روز جاری با افزایش تقاضا برای خرید سهام در اغلب صنایع همچون خودرو، پتروشیمی و پالایشی سپری می شود و به مدد رشد ارزش سهام اغلب شرکت های فعال در گروه های مذکور بویژه خودرو شاخص کل پا به کانال 80 هزار واحدی گذاشت و در ابتدای این محدوده ایستاد.

بر اساس این گزارش، نماگر بازار سرمایه طی روز جاری با اعمال تاثیر مثبت نماد هایی همچون "خساپا"، "خودرو"، "خپارس"، "فارس"، "شیران"، "وساپا" و "رتاپ" به یک کانال بالاتر صعود کرد و هیچ نمادی تاثیر منفی بر روند مثبت امروز شاخص کل برجای نگذاشت. در این شرایط بسیاری از فعالان بازار سرمایه و سهامداران نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کشورمان و اقبال سهامداران به گروه خودرو به عنوان لیدر بازار سرمایه را از دلایل اصلی شکل گیری روند صعودی در بورس برمی شمارند و باید منتظر ماند و دید که این روند در روزهای آتی پایدار خواهد ماند یا نه؟!

در پایان این گزارش می افزاید، تا لحظه تنظیم این گزارش بیش از 387 میلیون سهم مورد داد و ستد قرار گرفته و ارزشی به مبلغ بیش از 71 میلیارد تومان را در بورس رقم زده است.

کد خبر 388860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =