۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
شرکت های پرجمعیت بورسی معرفی شدند

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، پرسهامدارترین شرکت های بورسی و فرابورسی را تاپایان فروردین ۹۶معرفی کرد.

سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 240 هزار و 513 سهامدار درپایان فروردین 96 در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد . ایران خودرو با 148 هزار و 404 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 124 هزار و905 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این بررسی شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی وسیمان فارس وخوزستان در مکان های سوم تا دهم بزرگترین قرارگرفتند.

و اما در فرابورس  موسسه اعتباری کوثر مرکزی با 483 هزار و 512 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار جا گرفت. بانک سرمایه با 302 هزار و 703 سهامدار و بانک دی هم با 181 هزار و 74 سهامدار رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.

بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه گذاری کشاورزی ایران، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست در برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

کد خبر 388845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =