"تراک" ورشکسته شد!

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ملت طی ارسال نامه ای روی سامانه کدال از ورشکستگی "تراک" به عنوان یکی از زیرمجموعه های بورسی خود خبر داد.

به گزارش بورس آنلاین، سهراب رسته مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ملت که مالک 58 درصدی شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران است طی نامه مذکور اعلام کرد که "تراک" بر اساس احکام صادره از شعب 7 و 11 دادگاه عمومی تبریز ورشکسته اعلام شده و اداره امور شرکت در اختیار اداره تصفیه و امور ورشکستگی تبریز قرار گرفته است. همچنین این موضوع در مجامع سالیانه31فروردین 95 و30فروردین 96 به اطلاع سهامداران رسیده و در گزارش حسابرسی شده نیز  منعکس شده است. بر این اساس، با توجه به وضعیت موجود هر گونه اطلاعات درخواستی براساس ضوابط قانون تجارت از طریق مکاتبه با اداره تصفیه و امور ورشکستگی تبریز انجام می پذیرد.

بر اساس اطلاعات موجود، اطلاعیه مذکور در حالی امروز منتشر شده که سهام شرکت ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی ایران که در بازار توافقی فرابورس معامله می شود، از هشتم فروردین ماه امسال تا ششم اردیبهشت ماه جاری از محدوده قیمتی 976 ریال به یک هزار و 725 ریال رسیده و بدین ترتیب طی شش روز معاملاتی رشد قیمتی 76 درصدی را تجربه کرده است. از این رو، باید دید که از این پس روند قیمتی سهام این مجموعه در بازار سرمایه چگونه پیش می رود و آیا بار دیگر توجه فعالان بازار سرمایه به این شرکت ورشکسته شده معطوف خواهد شد یا نه؟

کد خبر 388799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =