"وبصادر" توضیح دهد نمادش بازگشایی می شود

نماد معاملاتی بانک صادرات پس از پاسخ این مجموعه به نامه درخواستی سازمان بورس درخصوص تکمیل مستندات ارسالی آماده بازگشایی می‌شود.

مدیر نظارت بر ناشران اوراق بهادار سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطالب مذکور در این خصوص گفت: در نامه مذکور از هیات مدیره بانک صادرات در مورد سرفصل مطالبات، ذخایر و وجوه التزام درخواست ارایه توضیحات تکمیلی شدکه پس از آنکه بانک صادرات در نامه‌ای به سازمان بورس مستندات خود را ارایه کرد، به منظور تکمیل این اطلاعات سازمان بورس در نامه نگاری مجدد با این بانک، خواستار ارایه توضیحات در مورد سرفصل‌های مذکور شده که تاکنون پاسخی در این زمینه به سازمان بورس ارسال نشده است.

سعید محمد علیزاده افزود: در صورت پاسخ بانک صادرات به نامه سازمان بورس و تکمیل مستندات درخواستی نماد معاملاتی این بانک به منظور بازگشایی در دستور کار ناظر بازار قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی بانک صادرات ایران از تیر ماه سال 95 به دلیل برگزاری مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی منتهی به پایان دوره مالی ۹۴ از سوی ناظر بازار متوقف شده و علیرغم ارایه بودجه سال مالی 96 و  انتشار برخی شایعات و گمانه زنی هایی پیرامون بازگشت نماد آن به تابلوی معاملات بورس اما این امر تا کنون محقق نشده است.

کد خبر 388795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =