دو سهم فرابورسی اخبار منفی منتشرکردند

شرکت‌های‌کارخانه های صنعتی آزمایش و نیزگاز لوله که سهام هر دو در بازار پایه فرابورس معامله می شود امروز ۴ اردیبهشت، در خصوص آخرین وضعیت سودآوری خود شفاف سازی کردند که در پی آن فشار فروش سهام در نماد معاملاتی آن ها افزایش یافت و با صف فروش همراه شدند.

به گزارش بورس آنلاین، شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش در نامه شفاف سازی خود اعلام کرد که اتفاق با اهمیت اثرگذار بر وضعیت سودآوری شرکت رخ نداده و همچنان پیش بینی های قبلی این مجموعه بدون تغییر باقی مانده است. شایان ذکر است  "لازما" با سرمایه 217 هزار و 500 میلیون ریالی بر اساس عملکرد سه ماهه نخست سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 96 زیان 38 ریالی را محقق کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته حدود 40 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، شرکت گاز لوله نیز با ارسال نامه شفاف سازی از سوی ناظر منصوب اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران  در پی شفاف سازی از ثابت ماندن سود شرکت خبر داد. این مجموعه طبق آخرین صورت های مالی ارسالی به سامانه کدال با سرمایه 225 هزار میلیون ریالی بر اساس عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 سود 255 ریالی کسب کرده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته با افت 43 درصدی همراه شده است.

در پایان این گزارش می افزاید، با انتشار دو نامه شفاف سازی مذکور سهام شرکت های آزمایش و گاز لوله با افزایش فشار فروش سهام مواجه شدند و تا تشکیل صف فروش سهام پیش رفتند.

کد خبر 388781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =