شفاف سازی "کرازی" و تشکیل صف خرید سهام

مدیر عامل شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی امروز ۴ اردیبهشت، با ارسال نامه ای روی سامانه کدال از برنامه های این شرکت جهت خریدسهام شرکت شیشه بسته بندی تاکستان و ادغام آن با "کرازی" خبر داد.

بر اساس گزارش بورس آنلاین، سعید صنعتی مدیر عامل شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در نامه مذکور اعلام کردکه این مجموعه در نظر دارد تا 28.6 درصد از سهام شرکت زیر مجموعه خود ،تولیدی شیشه بسته بندی تاکستان را خریداری کند که این اقدام با موافقت 90 درصد از سهامداران شرکت مذکور مواجه شده است. بر این اساس، مالکیت "کرازی" در شرکت تولیدی بسته بندی تاکستان به 86.19 درصد افزایش خواهد یافت و دو مجموعه مذکور با یکدیگر ادغام خواهند شد.

علاوه بر این، مدیرعامل "کرازی" در نامه مذکور از برنامه های این مجموعه جهت واگذاری 7.66 درصد از سهام شرکت تولیدی شیشه بسته بندی تاکستان در بازار سرمایه به منظور نیل به اهدافش در راستای افزایش مالکیت در سهام زیرمجموعه خود و ادغام با آن خبر داد. به گونه ای که در صورت تحقق این امر تا قبل از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران برای سال مالی 95 سود هر سهم "کرازی" برای سال مذکور تا 200 ریال قابل افزایش خواهد بود.

در پایان این گزارش می افزاید، در پی انتشار نامه شفاف سازی شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی روی سامانه کدال سهام این مجموعه در بازار سرمایه با افزایش تقاضا برای خرید سهام مواجه شده و صف خرید حدود یک میلیونی در این نماد شکل گرفت که با فشار فروش سهام روبرو شد.

کد خبر 388780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =