شاتل به جمع بورسی ها می پیوندد

مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی از برنامه شرکت شاتل برای انتشار اوراق اجاره یا مرابحه خبر داد. این شرکت که یکی از بزرگترین ارایه کننده خدمات اینترنت است برنامه ورود به بورس دارد.

محمدرضا محسنی در دیدار با اعضای هیات مدیره شاتل گفت: خوشبختانه تمایل شرکتها برای تامین مالی از طریق بازار سرمایه افزایش چشم‌گیری یافته است. وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی ماهان خرداد سال جاری 210 میلیارد تومان اوراق اجاره در فرابورس منتشر کرد که بیش از 16 برابر تقاضا در سامانه معاملات ثبت شد و تمام این اوراق در کسری از ثانیه به فروش رفت.

مدیرعامل سمات خاطر نشان کرد : شرکت های سیمان شرق، قطار مسافربری جوپار، رایتل، ماهان، فولاد مبارکه اصفهان و بانک مسکن در سال 95 بیش از 13 هزار و 600 میلیارد ریال اوراق مختلف در بازار سرمایه منتشر کرده اند و شاتل می تواند به عنوان هفتمین شرکت صکوک در این بازار عرضه کند.سید شجاع الدین میر طاووسی عضو هیات مدیره شاتل نیز گفت: برنامه ریزی شاتل انتشار 10 میلیارد ریال صکوک در 5 مرحله است که امیدواریم فرآیند عملیاتی آن هر چه سریعتر آغاز شود.

وی یکی از برنامه های مهم گروه شرکت های شاتل را ورود به بازار سرمایه اعلام کرده و افزود : بررسی و مطالعات لازم در این زمینه در حال انجام است تا شرایط برای حضور این شرکت در این بازار مهیا شود.

کد خبر 388269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =