زمان دقیق بازگشایی نماد پالایشی ها مشخص نیست

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس از مذاکره شرکت های پالایشی با وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش خبر داد و گفت: بر اساس آخرین خبرهای اعلام شده مشکل به وجود آمده در آستانه رفع است و نمادها به زودی بازگشایی خواهند شد.

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس با تاکید بر این که در اولین فرصتی که اطلاعات مورد نیاز ارایه شود آمادگی کامل برای بازگشایی نمادهای بسته شده وجود دارد، گفت: شرکت های پالایشی که نمادشان از چهارشنبه گذشته (٢٧ خردادماه) بسته شده است در حال مذاکره با وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی هستند و بر اساس آخرین خبرهای اعلام شده مشکل به وجود آمده در آستانه رفع است و نمادها به زودی بازگشایی خواهند شد.

حسن امیری درباره برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر این که تاریخ و زمان مشخصی را برای بازگشایی نماد شرکت های پالایشی اعلام کرده اند، گفت: هیچ تاریخ دقیقی مشخص نشده و تاریخ های اعلام شده نادرست است.

بر اساس این گزارش، معاون نظارت بر بوررس ها و ناشران سازمان بورس چهارشنبه هفته گذشته علت توقف نماد ۵ پالایشگاه را ناشی از وجود اطلاعات با اهمیت اعلام کرد.

امیری درباره علت توقف نماد ٥ پالایشگاه اصفهان، بندرعباس، تبریز، شیراز و لاوان ( نماد پالایشگاه تهران از چندی پیش به دلیل برگزاری مجمع متوقف است) اظهار کرده بود: این شرکت ها با ارسال نامه ای به سازمان بورس از دریافت اعلامیه ای از سوی وزارت نفت و وجود اطلاعات با اهمیت خبر داده اند.

وی با بیان این که تاریخ اعلامیه وزارت نفت ٢٤ خرداد بوده که ٢٥ خرداد به شرکت ها ارسال شده، ادامه داده بود: تاکنون جزییات اعلامیه وزارت نفت مشخص نشده اما از قرار معلوم مربوط به تغییرات ارقام یارانه هاست که نیاز به بررسی آثار این اعلامیه با ارقام قبلی توسط شرکت ها دارد.

کد خبر 387826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =