افزایش تعرفه های مخابرات تنها منوط به نظر کارشناسان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزایش تعرفه را منوط به نظر کارشناسان دانست و گفت: تنها در صورتی که کارشناسان افزایش قیمت ها را ناگزیر بدانند این امر اتفاق خواهد افتاد.

 هفته پیش با پیشنهاد شرکت مخابرات ایران مبنی بر افزایش نرخ مکالمه تلفن ثابت درسال جاری، کمیته تخصصی رگولاتوری تعرفه‌های جدید تلفن ثابت را با افزایش 133 درصدی نرخ مکالمه داخل استانی تعیین کرد در همین رابطه وزیر ارتباطات شرط افزایش تعرفه‌ ها را اعلام کرد.

محمود واعظی در نشست افتتاح طرح‌های ارتباطی استان مرکزی با بیان اینکه اپراتورها باید با ارائه بسته‌های باکیفیت بیشتر با تعرفه کمتر نسبت به جذب مشتری اقدام کنند تاکید کرد: تعرفه تلفن همراه و اینترنت پایین نیست اما ارایه بسته های باکیفیت و ارزان راهکار موفقیت اپراتورها در بازار رقابت است.

وی افزایش تعرفه را منوط به نظر کارشناسان دانست و گفت: تنها در صورتی که کارشناسان افزایش قیمت ها را ناگزیر بدانند این امر اتفاق خواهد افتاد.
واعظی گفت: سه موضوع تولید محتوا، ایجاد اپلیکیشن‌های جدید و ارایه خدمات در دستور کار است. البته اپلیکیشن‌های جدید باید به گونه ای طراحی شود که براحتی در اختیار مردم قرار گرفته و استفاده کنندگان بتوانند با بهره گیری از آنها نیازهای خود برآورده کنند.
وی به افزایش گرایش مردم نسبت به استفاده از فضای مجازی و اینترنت اشاره و افزایش پهنای باند را اقدام بزرگی عنوان کرد که برای افزایش میزان دسترسی مردم به اینگونه خدمات انجام شده است. 
 
منبع:‌بورس پرس
کد خبر 387775

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =