شرکت فولاد هرمزگان
-
در هشت ماهه منتهی به آبان در فولاد هرمزگان رقم خورد :
تحویل یک میلیون تن اسلب در بازار داخل و خارج
شرکت فولاد هرمزگان در حوزه فروش محصولات با به کارگیری رویکرد بهبود مستمر در فعالیتهای جاری و نیز اتخاذ استراتژی توسعه بازار همراه با بهره گیری از مطالعات و تحقیقات بازاریابی همواره سعی نموده است از فرصتهای بدست آمده بازار استفاده حداکثری را ببرد.
-
روند صعودی فروش فولاد هرمزگان در بازارهای داخلی و صادراتی
یکی از اهداف استراتژیک شرکت فولاد هرمزگان در افق 1400-1398 توسعه صادرات به بازارهای جهانی و افزایش فروش داخلی و خارجی با گرایش به محصولات ویژه است.