غپاک نرخ فروش محصولاتش را افزایش داد

شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (غپاک) در افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف از افزایش نرخ فروش انواع محصولات لبنی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت لبنیات پاستوریزه پاک (غپاک) در افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف از افزایش نرخ فروش انواع محصولات لبنی خبر داد. این تغییرات با اخذ مجوز هیات‌مدیره و بر اساس رشد بهای شیرخام و افزایش بهای تمام‌شده اعمال شده است.

بر اساس این اطلاعیه، نرخ فروش محصولات لبنی از ۵۶۱ هزار و ۳۲۰ ریال به ۹۷۳ هزار و ۷۲۷ ریال افزایش یافته و این تغییر از تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۴ اجرایی شده است. مرجع صدور مجوز، هیات‌مدیره شرکت عنوان شده است.

در سال مالی گذشته، مبلغ فروش این محصولات به ۵۲ هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال رسیده و این بخش ۹۸ درصد از کل درآمد شرکت را شامل شده است؛ بنابراین تغییر نرخ فروش می‌تواند اثر قابل‌توجهی بر درآمد عملیاتی شرکت در دوره‌های آتی داشته باشد.

دلایل افزایش نرخ،

شرکت در تشریح موضوع اعلام کرده است؛

«پیرو افزایش بهای شیر خام طی ماه‌های اخیر در بازار، قیمت برخی محصولات با رعایت دستورالعمل‌های سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و بر اساس مصوبه هیات‌مدیره، متناسب با حاشیه سود هر محصول افزایش یافته است. افزایش‌ها در گروه‌های مختلف محصول، متفاوت و بر مبنای تغییرات قبلی قیمت‌ها اعمال شده است.»

کد خبر 542112

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =