چشم انداز اقتصاد امیدوار کننده است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اقدامات خوبی در تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی شکل گرفته است.

به گزارش صدای بورس،غلامرضا منتظری؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه در مجموع اقدامات خوبی در تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی شکل گرفته اظها کرد: در مقایسه با شرایطی که با آن مواجه بودیم شاهد حرکت رو به جلو و چشم انداز امیدوار کننده هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به برنامه‌های دولت برای سروسامان بخشیدن به مشکلات اقتصادی افزود: امروز تلاش‌ها و رویکردهایی که دولت سیزدهم و بخش اقتصادی دولت در پیش گرفته قابل تقدیر و ارزنده است البته تا رسیدن تا افق مطلوب فاصله وجود دارد.

وی گفت: انتظار داریم وزارت اقتصاد و بویژه بانک مرکزی در کنار تلاش‌های مثبتی که آغاز کرده است دو رویکرد در حوزه مسایل اقتصادی و ساماندهی ارز در دستور فعالیت‌های خود قرار دهد. رویکرد اول برنامه کوتاه مدت است که آثار و تبعاتش به اصطلاح سر سفره مردم مشهود باشد.

منتظری تصریح کرد: رویکرد دوم، اتخاذ برنامه بلند مدت و پیش بینی پذیری کردن حوزه اقتصاد و بازار است. بی ثباتی به اعتماد مردم آسیب می‌زند اگر در قالب برنامه‌های بلند مدت، اقتصاد برای مردم و تولید کنندگان پیش بینی پذیر باشد قطعا جامعه نیز به سمت آرامش و ثبات حرکت خواهد کرد.

منبع:ایبنا

کد خبر 496024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =