۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
اجاره بها، دو برابر شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم متحمل ضربه های جبران ناپذیری شده و  اجاره بها افزایش ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش صدای بورس، بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به شرایط سخت مستاجران گفت: تاخیر در تصویب و اجرای قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، مشکلات بسیاری برای مستاجران ایجاد کرد و منجر به انتقادات به حق آنان از مسئولان شد. این قانون باید با نهایت سرعت اجرایی می‌شد و رفت و برگشت های این طرح، بی دلیل و بیهوده بود. مردم متحمل ضربه های جبران ناپذیری شدند و اجاره بها افزایش ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد.

او در ادامه گفت: مجلس باید این موضوع را در دستور کار شبانه روزی خود قرار دهد و تمرکز خود را به این موضوع معطوف کند. به دلیل تاخیر به وجود آمده در اجرای قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، از مردم خوب کشورم عذرخواهی می کنم. من بر این باور هستم که مجلس آینده باید نظارت لازم را انجام دهد تا این طرح به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

محبی در پایان اضافه کرد: بازار مسکن در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و برای رفع ایرادات کنونی، تمامی ارگان های مربوطه باید با یکدیگر تعامل کنند تا شاهد نتایج مثبتی باشیم. مردم پرسش های زیادی از دولت دارند و باید نسبت به نگرانی ها و دغدغه های آن ها پاسخگو بود. احتمال افزایش قیمت مسکن در آینده نزدیک وجود دارد و از این رو، باید کارهای ضروری برای جلوگیری از این اتفاق صورت بگیرد.

منبع: گسترش نیوز

کد خبر 495788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =