۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
ماشین تقسیم سود

چنین به نظر می‌رسد که نرخ‌های بهره آمریکا برای مقابله با تورم چسبنده همچنان در سطوح بالا باقی خواهند ماند. تورم، تهدید بزرگی برای قدرت خرید مردم به شمار می‌رود.

به گزارش صدای بورس، مجله «شیرز» در تازه‌ترین شماره خود با بررسی شرایط کنونی اقتصاد آمریکا، توصیه‌هایی به سرمایه‌گذاران کرده و نوشته است: در دوره‌هایی که نرخ تورم در سطوح بالا قرار دارد، ضروری است پولتان را روی شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که از قدرت قیمت‌گذاری برخوردارند.

این گروه از شرکت‌ها قادرند افزایش هزینه‌ها را به مشتریان منتقل کنند. این ویژگی موجب می‌شود که آنها از حاشیه سود خوبی برخوردار باشند. آنها همچنین از جریان نقدینگی مناسبی برخوردارند که امکان پرداخت سود قابل توجه به سهامداررا فراهم می‌کند. از گذشته‌های دور، سود سهام به عنوان ابزاری قدرتمند برای جمع‌آوری ثروت به شمار می‌رفته است، تا جایی که زمانی جان راکفلر گفته بود، تنها چیزی که به من شادی می‌بخشد، دریافت سود سهام است. امروز هم کارشناسان می‌گویند، افزایش سودآوری و مقدار سود تقسیمی سهام یکی از بهترین راه‌های کمک به سرمایه‌گذاران در برابر امواج سهمگین تورم است

ماشین تقسیم سود

کد خبر 494629

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟

    کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟

    چین علیرغم حفظ رتبه اول، طی یک سال ۱۵۵ میلیاردر را از دست داد، در حالی که ایالات متحده ۱۰۹ میلیاردر به دست آورد. شکاف بین دو کشور اکنون به ۱۴ میلیاردر کاهش یافته است. طبق فهرست ثروتمندان جهان Hurun در سال ۲۰۲۴، چین ۸۱۴ میلیاردر دارد که بیشترین تعداد میلیاردرها در جهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =