عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

عرضه خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آغاز می شود.

به گزارش صدای بورس، مهدی ضیغمی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت عصر سه شنبه اظهار داشت: طبق سیاستگذاری و برنامه‌های صورت گرفته، سامانه فروش خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: خودروهای وارداتی بر اساس استمرار سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع:ایرنا

کد خبر 494478

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • خودروی برقی مصرف سوخت کشور را بالا می برد

    خودروی برقی مصرف سوخت کشور را بالا می برد

    آنچه که درباره خودروی برقی عنوان می‌شود، فقط بازی با الفاظ خوب است، اما دست کم ۲۰ سال طول می‌کشد تا آن ناوگان جایگزین ناوگان فعلی شود. در حالی که اکنون مشکل اصلی کشور ما در رابطه با مصرف سوخت و آلایندگی، ترافیک سنگین ناشی از عدم توسعه یافتگی نظام حمل و نقل عمومی کشور شامل بار و مسافر و درون شهری و برون شهری است.

  • خودروهای وارداتی و برقی فردا عرضه می‌شود؟

    خودروهای وارداتی و برقی فردا عرضه می‌شود؟

    در حالی هفته گذشته، رئیس سازمان توسعه‌ تجارت از عرضه اولین خودروهای برقی از فردا (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد که طبق شنیده‌ها، مدیر سامانه یکپارچه خودروها عنوان کرد که عرضه‌ خودروهای وارداتی برای ثبت‌نامی‌های قبلی است؛ بنابراین هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه وجود ندارد و سایت سامانه در حال به‌روزرسانی است.

  • خبر معاون توانیر درباره خاموشی امسال

    خبر معاون توانیر درباره خاموشی امسال

    معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.

  • راه اصلاح نظام مالی صنعت برق بورس انرژی است

    راه اصلاح نظام مالی صنعت برق بورس انرژی است

    رئیس هیات مدیره سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق گفت: با توجه به حجم بالای نیاز مالی پروژه‌های نیروگاهی تامین مالی چه در حوزه تجدیدپذیر چه در دیگر حوزه ها تنها از طریق صندوق توسعه ملی انجام می‌شود و این ارتباط باید افزایش پیدا کند.

  • بازار خودرو آرام گرفت

    بازار خودرو آرام گرفت

    طبق اطلاعاتی که روزنامه «دنیای اقتصاد» کسب کرده، فضای کلی حاکم بر بازار خودرو نسبتا آرام است و به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر با آرامش نسبی در بازار ارز در ارتباط است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =