پرونده مسکن مهر مهستان تا تابستان بسته می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران دستور داد باقیمانده مسکن مهر شهر جدید مِهستان (هشتگرد) باید تا شهریورماه امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

به گزارش صدای بورس،سعید غفوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن شهر جدید مِهستان (هشتگرد) با تأکید بر اینکه تمامی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت راه‌اندازی شیفت شب پروژه‌ها در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد:‌ 3000 واحد مسکن مهر این شهر اواخر اردیبهشت‌ امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم با افزایش شیفت‌های کاری اولین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در کنار آخرین واحدهای مساکن مهرشهر را تا پایان تابستان امسال شاهد باشیم به مجموعه شرکت عمران شهر جدید مهستان دستور داد باقیمانده مساکن مهر موجود باید تا شهریورماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

منبع : تسنیم

کد خبر 493419

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • معامله‌ دوسر باخت امتیاز مسکن ملی

    معامله‌ دوسر باخت امتیاز مسکن ملی

    اگرچه خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، غیرقانونی است و در صورت مشاهده علاوه بر لغو امتیاز متقاضیان، با مشاوران املاک که در این فعالیت مشارکت دارند نیز برخورد قضایی می‌شود، هم‌چنان این نوع معاملات به شکل علنی و غیرعلنی در جریان است.

  • تعداد واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت

    وزارت راه و شهرسازی:

    تعداد واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد طرح‌های نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد گذشت، گفت: ۳۷۹ قطعه زمین برای متقاضیان این طرح در گرمسار و روستای کرند اختصاص یافته است.

  • دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم

    دولت سیزدهم وارث مسکن مهر دولت نهم

    دولت سیزدهم وعده داده که ارث به‌جا مانده از مسکن مهر را تا پایان ۱۴۰۴ تحویل متقاضیان دهد؛ در حالی که وظیفه ساخت یک میلیون واحد مسکن نضهت ملی را بردوش خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =