۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
فروش لاستیک دولتی آغاز شد

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر کشور با اشاره به وجود صف‌های طولانی در خصوص تایر دولتی، گفت: کمبودی در عرضه وجود ندارد به دلیل افزایش تقاضا در بعد از تعطیلات نوروزی، توزیع تایرهای دولتی سریع‌تر انجام می‌شود.

به گزارش صدای بورس، محمدرضا آل سارا اظهار داشت: با توجه به توان تولیدی و نیاز کشور، به نظر نمی‌رسد کمبودی در بازار لاستیک داشته باشیم.

ایرنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: در ایام تعطیلات عید متقاضی برای خرید تایر دولتی وجود نداشت و اکنون بعد از تعطیلات، مردم متقاضی خرید تایر هستند که توزیع در کشور شروع شده است، در صورتی که قطعی سامانه‌ها رفع شود توزیع سریع‌تر انجام می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر کشور با بیان اینکه ۲ هزار واحد توزیع‌کننده تایر در کشور داریم، گفت: بدون ثبت در سامانه‌های اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و سامانه تجارت، تایر دولتی غیرقابل فروش است.

وی ابراز داشت: بعد از ثبت اطلاعات توسط خریداران و فروشندگان، نظارت کافی در خصوص عرضه تایر دولتی در سامانه تجارت صورت می‌گیرد.

آل سارا، با بیان اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در خصوص تایرهای دولتی اعلام نشده است گفت: عرضه تایرها طبق قیمت مصوب دولتی است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی لاستیک، روغن و فیلتر کشور ابراز امیدواری کرد: توزیع درصدی از تولید کارخانه‌های تایر نیز شروع شده است که این امر به صف‌ها خاتمه می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 492941

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • جای خالی سیاستگذاری درست برای حل ناترازی بنزین

    جای خالی سیاستگذاری درست برای حل ناترازی بنزین

    علی‌رغم اینکه ایران در سال ۱۳۹۹، سه میلیارد دلار بنزین به کشورهای منطقه صادر می‌کرد، اما در سال گذشته واردکننده بنزین شد، موضوعی که عوامل متعددی به عنوان دلیل آن ارائه می‌شود، اما نبود سیاستگذاری درست و جولان خودروهای پرمصرف از عوامل اصلی این کلاف سردرگم شناخته می‌شود.

  • قیمت تایر دولتی چقدر افزایش می‌یابد؟

    قیمت تایر دولتی چقدر افزایش می‌یابد؟

    سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه قیمت تایر دولتی افزایش پیدا نمی‌کند، گفت: کمبود تایر در بازار به خاطر تعطیلات ایام نوروز و سودجویی برخی از واردکنندگان در تامین تایرهای رینگ‌های بالاست.

  • اگر نرخ ارز نیمایی تغییری نکند، لاستیک وارداتی گران نخواهد شد

    اگر نرخ ارز نیمایی تغییری نکند، لاستیک وارداتی گران نخواهد شد

    سید محمد میرعابدینی در خصوص وضعیت تامین و توزیع لاستیک خارجی در سال گذشته اظهار داشت: در ۶ ماه اول سال گذشته به دلیل اینکه وزارت صمت تعرفه واردات لاستیک را ۳۲ درصد تعیین کرده بود عملا وارات قانونی نداشتیم، زیرا تفاوت نرخ واردات قانونی و قاچاق بیش از ۵۰ درصد بود.

  •  حل مشکل تامین لاستیک به زودی

    وزیر صمت:

    حل مشکل تامین لاستیک به زودی

    وزیر صمت: با توافقاتی که با انجمن لاستیک داشتیم به زودی مشکلات در این بخش نیز حل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =