تغییر ساعت کار ادارات از این تاریخ در سال

سخنگوی صنعت برق از تغییر ساعت کار ادارات در نزدیکی تابستان خبر داد.

به گزارش صدای بورس،ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند.

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و باهدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

طبق اعلام وزارت نیرو، "مصطفی رجبی مشهدی" افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

منبع: تسنیم

کد خبر 492937

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  بالاخره بعد از ۳۲ماه نتیجه وعده‌های‌تان در باره ارز و تورم را می‌بینید؟

    بالاخره بعد از ۳۲ماه نتیجه وعده‌های‌تان در باره ارز و تورم را می‌بینید؟

    حال که فنر نرخ ارز در رفته و اوضاع بازار را به هم ریخته، نمایندگان مجلس بر آن شدند که رئیس بانک مرکزی را به مجلس بکشانند و توضیح بخواهند.

  • باید نگران بود؛ جایی برای شعف وجود ندارد

    باید نگران بود؛ جایی برای شعف وجود ندارد

    سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید. مسوولان دولتی در جمع‌بندی سال، از موفقیت‌های اقتصادی اعم از رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، جلوگیری از افزایش نرخ ارز و کنترل آن! کنترل نرخ تورم، کاهش نرخ بیکاری و... سخن گفتند.

  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟

    حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟

    هر ساله، مسأله حقوق و دستمزد به عنوان یکی از اصولی‌ترین و مهم‌ترین مباحث در جوامع مورد بحث و توجه قرار می‌گیرد. این موضوع که مستقیماً به زندگی و رفاه افراد مرتبط است، همواره برای میلیون‌ها نفر یکی از اولویت‌های اصلی زندگی به شمار می‌آید. هر سال، با نزدیک شدن به سال جدید، افراد به دنبال اطلاعات دقیق و موثقی درباره حقوق و مزایای دستمزد خود می‌گردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =