خبر مهم برای متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به میزان ۳۲ همت به ۴۳۱ هزار و ۴۰ متقاضی این تسهیلات از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش صدای بورس، احمد خادمیان، گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۰۱ متقاضی در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۶۵۱ متقاضی حائز شرایط شناخته شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۹۵۴ هزار و ۸۱۲ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند.

خادمیان افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم تاکنون بانک‌ها در مجموع ۳۲ همت به ۴۳۱ هزار و ۴۰ متقاضی وام ودیعه مسکن پرداخت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تسریع بدهند.

به گفته خادمیان، ترتیب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن شامل؛ بانک ملی با ۹۹ هزار و ۱۵۱ فقره، بانک ملت با ۸۱ هزار و ۴۵۵ فقره، بانک تجارت با ۵۹ هزار و ۷۳۵ فقره، بانک صادرات با ۵۱ هزار فقره، رفاه کارگران با ۳۵ هزار و ۴۶۰ فقره، سپه با ۳۴ هزار و ۴۶۰ فقره، آینده با ۱۴ هزار و ۴۳۵ فقره، پارسیان ۱۰ هزار و ۸۹۸ فقره، سینا با ۱۰ هزار و ۵۶ فقره، پاسارگاد با ۸ هزار و ۹۰۲ فقره، شهر با ۶ هزار و ۵۷۰ فقره، سامان با ۴ هزار و ۲۹۵ فقره، پست ایران با ۳ هزار و ۶۹۹ فقره، مؤسسه اعتباری غیربانکی ملل با ۳ هزار و ۲۹۲ فقره، کارآفرین با ۲ هزار و ۷۹۵ فقره، اقتصاد نوین با ۲ هزار و ۵۰ فقره، گردشگری با یک هزار و ۴۸۸ فقره، ایران‌زمین با یک هزار و ۱۵۲ فقره، خاورمیانه با ۷۴ فقره و مسکن با ۳۰ فقره است.

وی گفت: بانک سامان در سال گذشته تعهد کرده بود تا تسهیلات ودیعه مسکن را به طور کامل پرداخت کند و تمامی تلاش خود را در پرداخت کامل واحدهای معرفی شده انجام دهد که هم اکنون و طبق آمارها از ۷ هزار و ۹۷۴ واحدی که به بانک سامان معرفی شد این بانک به تقریباً نیمی از تعهد خود پایبندی نشان داد و به ۴ هزار و ۲۹۵ نفر تسهیلات ودیعه مسکن را پرداخت کرد.

خادمیان ادامه داد: انتظار می‌رود تا در سال جدید همه بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته باشند.

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر 492587

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ساختمان‌های بدمصرف آبی پایان کار نمی‌گیرند

    ساختمان‌های بدمصرف آبی پایان کار نمی‌گیرند

    شرط جدید وزارت نیرو برای ساختمان‌های در دست ساخت نشان می‌دهد که مدیریت مصرف آب در بخش خانگی وارد فاز تازه‌ای شده است.چرا که احتمال جدی وجود دارد که ساختمان‌های نوسازی که مصرف آب بالایی داشته باشند، پایان کار نگیرند مگر اینکه یک تغییر را انجام دهند. ماجرا چیست؟

  • پیش‌بینی مهم مشاوران املاک درباره قیمت اجاره مسکن

    پیش‌بینی مهم مشاوران املاک درباره قیمت اجاره مسکن

    نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره وضعیت قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: انشااله که سال خوبی خواهد بود. هر سالی که سال خوبی برای مستاجران بوده، سالی بوده که تعداد آپارتمان‌های ساخته و تولید و عرضه شده یک مقدار زیاد بوده است.

  • رکود سنگین در بازار مسکن

    رکود سنگین در بازار مسکن

    دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: با توجه به عرضه اندک مسکن در طول ۱۰ سال گذشته و ادامه این روند در سال ۱۴۰۳ پیش بینی می شود بازار مسکن همچنان در حالت رکود باقی بماند.

  • سقف حقوق کارگران ۵۰ میلیون تومان شد

    سقف حقوق کارگران ۵۰ میلیون تومان شد

    مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرایی از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =