لحظه به لحظه با بازار شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳

در پایان معاملات آخرین روز هفته گذشته، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۵۳ درصدی، معادل ۱۱ هزار و ۹۶۰ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحدی قرار گرفت. رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی را به ثبت رساند و با رشد ۰.۳۶ درصدی در پله ۷۷۰ هزار واحدی قرار گرفت. تابلوی بورس اوراق بهادار تهران نیز ارزش معاملات خرد را در روز چهارشنبه، چهار هزار و ۱۵ میلیارد تومان نشان می‌داد.

خلاصه بازار امروز
در نخستین روز معاملاتی هفته شاهد درجا زدن نماگرها و قیمت‌ها بودیم و تنها برخی تک‌سهم‌ها موفق به جلب توجه خریداران شدند. در نهایت شاخص کل به افت ۲۶۰ واحدی اکتفا کرد و حوالی ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار واحد باقی ماند. خروج ۳۶ میلیارد تومانی پول از سوی حقیقی‌ها و ارزش معاملات خرد ۴ همتی، نتیجه داد و ستد امروز معامله‌گران بود.
نمادهای ذوب و فزر صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای فملی و خودرو بیشترین حمایت را از سوی حقوقی‌ها داشتند.


۱۲:۱۷⏰
رنج مثبت خریداران در نماد وبصادر مشاهده می‌شود.


۱۲:۱۷⏰
پکویر با افت ۳ درصدی به قیمت ۵،۷۸۰ ریال رسیده است.


۱۱:۴۰⏰
پردیس با رشد ۳.۵ درصدی به قیمت ۲،۳۸۳ ریال رسیده است.


۱۰:۴۶⏰
ذوب از ۵۳ به ۵۵ تومان ۲,۷ درصد مثبت پیشروی کرد.


۱۰:۳۹⏰
امروز عمدتاً تک سهم‌ها مورد توجه سهامداران قرار گرفته‌اند.


۱۰:۲۰⏰
زماهان با افت ۷ درصدی در قیمت ۲۴،۸۰۰ ریال صف فروش ۱.۷ میلیونی به ارزش ۴.۵ میلیارد تومان تشکیل داده است.


۱۰:۲۰⏰
فن افزار از صف فروش به صف خرید نشست.


۱۰:۲۰⏰
تاصیکو امروز حوالی ۸۸۵ تومان نیم درصد مثبت در حال معامله است.


۱۰:۱۵⏰
تا اینجای بازار، خالص ارزش معاملات خرد ۱,۱ همت، تراز پول خرد بازار منفی ۲۲ میلیارد تومان، صندوق‌های سهامی منفی ۶ میلیارد تومان و صندوق‌های با درآمد ثابت منفی ۹۶ میلیارد تومان است و ۵۱ درصد از نمادها در مدار مثبت معامله می‌شوند.


۰۹:۵۵⏰
خلنت با افت ۶.۵ درصدی به قیمت ۲۱،۹۲۰ ریال رسیده است.


۰۹:۳۶⏰
خزامیا از نمادهای پرتراکنش بازار با رشد ۴ درصدی به قیمت ۴۷۵۹ ریال رسیده است.


۰۹:۳۵⏰
نمادهای فملی و خودرو بیشترین تأثیر منفی و نمادهای خزامیا، کگل، ثفارس، ذوب و تنوین بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل دارند.


۰۹:۲۹⏰
در دقایق ابتدایی، شاخص کل با افت ۶.۸ واحدی روبه روست و ارزش معاملات خرد در حدود ۳۱۰ میلیارد تومان می‌باشد و حدود ۷ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شده است.


۰۹:۲۷⏰
معاملات امروز متعادل و با سبزپوشی در برخی نمادها آغاز به کار کرده است. در گروه‌هایی همچون کانی فلزی، آهن فولاد، شیمیایی، کاشی و سرامیک و املاک و مستغلات شاهد تحرکات مثبت هستیم.


۰۹:۲۳⏰
بازار امروز با ۱۳۰ میلیارد تومان صف خرید به صدرنشینی فنر، وثو، ولکار، گشان و فولاد و کمتر از ۱۱۰ میلیارد تومان صف فروش به صدرنشینی فنرژی، فن افزار، خفولا، کارام و تمحرکه آغاز شد.

کد خبر 492438

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =