نتایج برگزاری مزایده کایزد چه شد؟

گزارش افشای اطلاعات بااهمیت (نتایج برگزاری مزایده - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت کایزد منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت فرانسوز یزد مزایده فروش یک قطعه زمین واقع در شهرستان یزد میدان معلم را در دستور مزایده دارد.

بر اساس افشای اطلاعات بااهمیت (نتایج برگزاری مزایده - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت فرانسوز یزد که با نماد کایزد در بورس فعالیت دارد؛

مزایده فروش یک قطعه زمین واقع در شهرستان یزد میدان معلم تاریخ برگزاری مزایده ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ در نظر دارد.

شرکت فرانسوز یزد (سهامی عام) در نظر دارد، ملک مازاد خود را با وضعیت موجود و شرایط ذیل از طریق مزایده عمومی به صورت نقد واگذار نماید . لذا متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و شرکت در مزایده، از تاریخ انتشار این اگهی در وقت اداری از ساعت ۸ الی ۱۶ با شماره تلفن ۰۳۵۳۷۲۷۲۴۶۵ تماس حاصل نمایند.

با توجه به گزارش کارشناسی و پیشنهاد خرید ملک واقع در میدان معلم یزد از سوی شرکت مهرساشایان آریا (سهامی خاص) به مبلغ ۱۸۵.۰۰۰ میلیون ریال که بهای کارشناسی رعایت گردیده است. شرکت مهرساشایان آریا (سهامی خاص) به عنوان برنده اعلام گردید.

مبلغ مورد توافق ۱۸۵,۰۰۰ میلیون ریال است و نحوه تسویه؛ معادل ۳۳ درصد ثمن معامله یعنی مبلغ ۶۱.۰۵۰ میلیون ریال همزمان با امضاء و تنظیم این مبایعه نامه توسط خریدار نقدا به فروشنده پرداخت گردید. معادل ۳۳ درصد از کل بهاء معامله یعنی مبلغ ۶۱.۰۵۰ میلیون ریال طی چکی مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ به فروشنده پرداخت خواهد شد. معادل ۳۴ درصد از کل ثمن معامله یعنی الباقی بهاء معامله به مبلغ ۶۲.۹۰۰ میلیون ریال طی چکی مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ به فروشنده پرداخت خواهد شد.

تضمین های دریافت شده مبلغ ۹.۲۵۰ میلیون ریال معادل ۵ درصد از مبلغ معامله است.

خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی ۲۵۷ میلیون ریال است.

تاریخ اعلام نتایج ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ است.

نتایج برگزاری مزایده کایزد چه شد؟

کد خبر 492099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =