۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
همایش مدیریت ریسک در صنعت بیمه

همایش مدیریت ریسک در حوزه مدیریت ریسک در صنعت بیمه در دانشگاه الزهرا تهران برگزار گردید.

به گزارش صدای بورس، به تازگی، همایش مدیریت ریسک در حوزه مدیریت ریسک در صنعت بیمه در دانشگاه الزهرا تهران برگزار گردید که با حضور فعالان برجسته و تخصصی این صنعت از جمله عبدالرضا عیسوند کارشناس مدیریت ریسک و عضو هیئت مدیره بیمه هوشمند فردا، میر حسین موسوی دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا و اسماعیل صفرزاده عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا بررسی و بحث در مورد راهکارهای نوین برای مقابله با ریسک های فاجعه آمیز و چالش‌های پیش رو در این صنعت انجام شد.

در این همایش، موضوعات گوناگونی از جمله تغییرات اقلیمی، فناوری‌های نوظهور، تحولات سیاسی و اقتصادی جهانی و… مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی برای حفظ پایداری و رونق بیمه‌ها بروی برون رفت از تله ریسک های زیست محیطی ارائه شد.

مدیریت ریسک


مدیریت ریسک

مدیریت ریسک

مدیریت ریسک

در سخنرانی‌ها و پنل‌های گفتگوی همایش، صحبت‌های جذاب و ایده‌های نوآورانه مطرح شد که نشان از تعهد این صنعت به بهبود فرآیندهای خود و پاسخگویی به نیازهای روزافزون جامعه دارد. با توجه به اهمیت و حساسیت مدیریت ریسک در صنعت بیمه، این همایش می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین صنعت بیمه و صنایع دیگر بهره‌ور باشد و به توسعه جامعه بیمه در جهان کمک کند." شرکت‌کنندگان از جمله خبرگان صنعت و دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی از این فرصت برای به اشتراک‌گذاری تجارب و آموخته‌های خود بهره‌مند شدند و بستری مفید برای تبادل ایده‌ها و همکاری‌های آینده فراهم آوردند. با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و تحولات سریع در سطح جهانی، مدیریت ریسک بیمه‌ای به عنوان یک عامل اساسی در ارائه خدمات و محصولات بیمه به مخاطبان، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت‌ها و سازمان‌های این حوزه است. امید است این همایش نه تنها به کشف راهکارهای بهبود و توسعه در صنعت بیمه کمک کند، بلکه به تقویت همکاری‌ها و ارتقای سطح دانش متخصصان این حوزه نیز کمک کنند.

کد خبر 491687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =