حگردش برای افزایش سرمایه تصمیم می گیرد

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت حگردش منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت ریل گردش ایرانیان جلسه مجمع عمومی این شرکت درخصوص افزایش سرمایه را ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ برگزار می کند.

دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت ریل گردش ایرانیان که با نماد حگردش در بورس فعالیت دارد؛

دلایل اصلاح؛ مشاهده همزمان جلسه مجمع از طریق آدرس صفحه رسمی شرکت ریل گردش ایرانیان(سهامی عام) در آپارات و اینستاگرام از طریق لینک های اعلام شده است.
الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی؛
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-۰۲A-۳۰۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران، خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از تقاطع شهید بهشتی، نبش کوچه دلبسته، پلاک ۲۱۴۱ هتل سیمرغ برگزار می شود حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه؛
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
سایر موارد
توضیحات، سایر مواردی که به موجب قانون تجارت در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده است. با عنایت به حضور ارکان هیات رئیسه و نمایندگان محترم سازمان بورس و سازمان حسابرسی و بازرس قانونی شرکت و نظر به اهمیت حفظ سلامت و همچنین راحتی سهامداران ارجمند، مشاهده همزمان جلسه مجمع از طریق آدرس صفحه رسمی شرکت ریل گردش ایرانیان(سهامی عام) در آپارات و اینستاگرام از طریق لینک های ذیل به صورت آنلاین امکان پذیر است. https://aparat.com/Railgardesh https://instagram.com/Railgardesh

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه؛
سهامداران گرامی می‌توانند از ساعت ۰۹:۳۰ روز برگزاری مجمع با همراه داشتن کارت ملی و یا وکالتنامه رسمی یا معرفی کند.

کد خبر 491368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =