رشد قیمت ۹۰ درصد رمزارزها

هفته گذشته بازار کریپتوکارنسی با روند صعودی چشمگیری مواجه شد و قیمت‌ها به شکل جهشی افزایش یافتند. در این هفته، پادشاه رمزارزها پیشتاز بود.

به گزارش صدای بورس، هفته‌ گذشته بازار کریپتوکارنسی‌ شاهد افزایش قیمت‌ بسیاری از رمزارزها بود، به طوری که از میان ۱۰۰ رمزارز اصلی بر اساس ارزش بازار، قیمت بیش از ۹۰ کریپتو با افزایش روبه‌رو شد.

در هفته منتهی به ۱۰ اسفندماه، ۹۲ رمزارز افزایش قیمت بین ۰.۱ درصد تا ۱۷۰ درصد را تجربه کردند. برنده بزرگ هفته گذشته، رمزارز Pepe بود. این کریپتوکارنسی که در رتبه ۶۹ قرار دارد، بیش از ۱۷۰ درصد رشد قیمت را ثبت کرد. ارزش بازار این رمزارز ۰.۰۰۰۰۰۳ دلاری بیش از ۱.۲ میلیارد دلار است و در یک ماه گذشته بیش از ۱۸۶ درصد افزایش قیمت داشته است.

در هفته‌ای که گذشت، رمزارزهای بزرگ جهان نیز روند قیمتی مثبت را تجربه کردند. بیت‌کوین هم رشد کرد و با عبور از قیمت ۶۰ هزار دلار، در مجموع با رشد بیش از ۱۸ درصدی قیمت مواجه شد. پادشاه رمزارزها در بازه زمانی یک‌ماهه نیز ۴۳.۵ درصد رشد را شاهد بود. همچنین در بازه یک‌ساله ۱۵۸ درصد افزایش قیمت را نشان می‌دهد. در حال حاضر قیمت بیت‌کوین بالاتر از ۶۰ هزار دلار است و برخی پیش‌بینی می‌کنند که با توجه به شرایط بازار، احتمال جهش قیمت آن وجود دارد.

بر پایه گزارش Cryptobubbles، رمزارز Theta Network دومین برنده بزرگ بود و بیش از ۷۴ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. قیمت این رمزارز دارای ارزش بازار ۲.۰۱ میلیارد دلاری، معادل ۲.۰۱ دلار است. این رمزارز در بازه یک ماهه بیش از ۱۰۰ درصد و در بازه یک‌ساله نیز بیش از ۷۳ درصد رشد قیمت را ثبت کرده است. همچنین قیمت رمزارز Arweave بیش از ۶۱ درصد افزایش یافت و رتبه سوم رشد هفتگی را به خود اختصاص داد. رمزارزFlare نیز با بیش از ۵۶ درصد افزایش قیمت در رتبه چهارم جای گرفت. ارزهای دیجیتال Uniswap، SingularityNET ، Gala ، Bonk، JasmyCoin و Woo نیز در میان برندگان هفته جای داشتند.

در سوی دیگر بازار، رمزارزDymension با بیش از ۱۲ درصد افت، در صدر منفی‌های این هفته بازار کریپتو بود. ارزش بازار این رمزارز بیش از ۹۱۵ میلیون دلار و قیمت آن ۶.۲۷ دلار است. پس از آن، HEX بیش از ۶ درصد افت قیمت را تجربه کرد. ارزش بازار این رمزارز به سطح ۱.۳۵ میلیارد دلار سقوط کرده و قیمت آن ۰.۰۱۵ دلار ثبت شده است. در همین حال، قیمت رمزارزهای Ronin و TrueUSD نیز به ترتیب بیش از ۳.۱ درصد و ۰.۹ درصد کاهش پیدا کرد. همچنین رمزارزهای Celestia و Sui نیز از کریپتوهایی بودند که افت قیمت کمتر از یک درصد را ثبت کردند.

در هفته‌ای که گذشت، ارزش بازار کریپتوها با رشد مواجه شد. در حال حاضر ارزش بازار کریپتوها معادل ۲ هزار و ۲۴۰ میلیارد دلار است. همچنین ارزش معاملات روزانه بیش از ۱۱۳ میلیارد دلار ثبت شد. بر اساس اعلام سایت Coinmarketcap، تاکنون بیش از ۲ میلیون رمزارز به بازار عرضه شده است هرچند تعداد زیادی از آنها هرگز فرصت خودنمایی پیدا نکرده‌اند. در سراسر جهان ۷۱۱ صرافی به کار خرید و فروش رمزارزها مشغول هستند که این رقم نسبت به هفته گذشته افزایش قابل توجهی نشان می‌دهد.

در جدول، عملکرد ۱۵ رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی در هفته گذشته را مشاهده می‌کنید.

رشد قیمت ۹۰ درصد رمزارزها

کد خبر 490981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =