اعلام تاریخ فروش بلیت پروازهای نوروزی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص زمان فروش بلیت پروازهای نوروزی گفت: فروش بلیت پروازهای داخلی برای ایام نوروز از ۲۰ اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش صدای بورس،شمس الدین فرزادی پور گفت: فروش بلیت پروازهای نوروزی در مسیرهای داخلی از ۲۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

فرزادی پور در خصوص زمان فروش بلیت پروازهای نوروزی گفت: فروش بلیت پروازهای داخلی برای ایام نوروز از ۲۰ اسفند ماه آغاز می شود.

وی بیان کرد: ۳۷ پرواز فوق‌العاده به ویژه برای مسیرهای طولانی از جمله بندر عباس، مشهد ، کیش و قشم را در دستور کار خود قرار داده ایم. او گفت: بخشی از پروازهای فوق العاده از ۵ فروردین سال ۱۴۰۳ به بعد که زمان بازگشایی ادارات است قرار داده ایم.

او گفت: ۳هزار ۹۰۰ صندلی برای ایام نوروز همزمان با پروازهای برنامه ای اضافه خواهیم کرد. پروازهای داخلی ما رو به افزایش است. اولویت ما نقاط محروم بوده که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پروازهای عمره منتفی نشده و همچنان در حال پیگیری است. مشکلی از سوی ایران ایر وجود ندارد.

منبع: دنیای اقتصاد

کد خبر 490454

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • انجام ۳۷ پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز

    انجام ۳۷ پرواز فوق‌العاده در ایام نوروز

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ایام نوروز تعداد پروازهای فوق العاده به ۳۷ فروند می‌رسد.

  • با گران فروشان بلیت هواپیما به شدت برخورد می شود

    با گران فروشان بلیت هواپیما به شدت برخورد می شود

    مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور شهروندان وزارت راه و شهرسازی در خصوص تکرار تخلف گرانفروشی بلیت از سوی برخی شرکت‌های هواپیمایی، گفت: این تخلفات محرز است و وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری عزم خود را بر برخورد با متخلفان و افرادی که به دولت و مردم دهن‌کجی می‌کنند جزم کرده است.

  • بلیط پروازهای ایران ایر یک ریال بیشتر از مصوب نیست

    بلیط پروازهای ایران ایر یک ریال بیشتر از مصوب نیست

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ضمن تاکید بر اینکه حذف یارانه سوخت هواپیماها، صرفاً هزینه خرید بلیط برای خریداران را بالا می‌برد، از ارائه برنامه‌های ویژه و خاص این شرکت هواپیمایی برای نوروز امسال خبر داد.

  • شیرینی عید گران نمی شود

    شیرینی عید گران نمی شود

    رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی تهران گفت: افزایش قیمتی در شیرینی ایام نوروز نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =