گوشت قرمز و گوشت مرغ را چند بخریم؟

هر کیلو گرم گوشت مرغ از ۹۱ هزار تومان در آذر ماه، امروز به ۸۵ هزار تومان کاهش یافته و هر کیلو گرم گوشت قرمز نیز ۵۶۰ هزار تومان در قصابی های سطح شهر به فروش می رسد.

به گزارش صدای بورس، بر اساس تصمیم‌های اتخاذ شده در نهادهای متولی تأمین کالاهای اساسی از دی، ماهانه ۱۵۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام می‌شود. این امر منجر به کاهش قیمت در بازار گوشت شده است. هر کیلو گوشت مرغ از ۹۱ هزار تومان در آذر ماه امروز به ۸۵ هزار تومان کاهش یافته است. هر کیلو گوشت مرغ منجمد نیز ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین در بازار گوشت قرمز هر کیلو گوشت گوسفندی ۵۶۰ هزار تومان در قصابی‌های سطح شهر در حال فروش است. گوشت گوساله با حدود ۱۰ هزار تومان پایین‌تر حدود ۵۵۰ هزار تومان در حال عرضه است.

دولت برای تثبیت قیمت گوشت قرمز امسال مبادرت به واردات کرد. در حال حاضر هر کیلو گوشت گوساله منجمد به مبلغ ۳۰۵ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش می‌رسد.

منبع: مهر

کد خبر 489878

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مهلت دریافت عیدی ۲۲ بهمن تمام شد؟

    مهلت دریافت عیدی ۲۲ بهمن تمام شد؟

    همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دولت از اجرای طرح فجرانه یارانه ها خبر داد.

  • قیمت گوشت کاهشی می‌شود؟

    قیمت گوشت کاهشی می‌شود؟

    مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های دامداران متحرک ایرانیان با اشاره به هدف طرح تولید گوشت قراردادی عشایر در راستای حفظ دام‌های مولد و تامین گوشت مورد نیاز کشور، گفت: معتقدیم سال آینده با ورود این گوشت‌ها به بازار شاهد تاثیر مثبت آن در کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.

  • برای بازار شب عید و ماه رمضان کمبود گوشت نداریم

    برای بازار شب عید و ماه رمضان کمبود گوشت نداریم

    رئیس شورای تامین دام کشور گفت: هیچ کمبود گوشتی برای بازار شب عید و ماه رمضان وجود ندارد و در حال حاضر گوشت گرم و منجمد وارداتی با قیمت‌های مناسبی به صورت انبوه عرضه می‌شوند و قیمت گوشت گرم داخلی نیز با عرضه انبوه گوشت وارداتی منطقی خواهد شد.

  • هرکیلو گوشت گوساله منجمد ۳۰۵هزار تومان

    هرکیلو گوشت گوساله منجمد ۳۰۵هزار تومان

    درحال حاضر برای تعادل بازار گوشت قرمز، توزیع گوشت منجمد در فروشگاه های زنجیره ای درحال انجام است.هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد ۳۰۵هزارتومان بوده و گوشت مرغ منجمد ۶۵.۷هزارتومان به فروش می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =