سبدگردان الگوریتم اولین و تنها  شرکت سبدگردان دانش بنیان کشور

با کسب مجوز دانش‌ بنیان از معاونت علمی رسیاست جمهوری، الگوریتم به عنوان اولین سبدگردان دانش بنیان کشور فعالیت می‌کند

به گزارش صدای بورس، شرکت سبدگردان الگوریتم به واسطه حضور پررنگ خود در سرمایه‌گذاری‌های جسورانه در شهریور ۱۴۰۲ موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری به عنوان تنها شرکت سبدگردان دانش بنیان کشور شده است.

این شرکت به عنوان مدیر دو صندوق جسورانه بورسی موثر در بازار سرمایه در حال فعالیت است که این صندوق‌ها شامل صندوق جسورانه رشد یکم پیشگام و صندوق جسورانه پویا الگوریتم هستند.

سبدگردان الگوریتم در حوزه تامین مالی جمعی نیز فعالیت دارد و از طریق سکوهای تحت نظارت خود تاکنون تامین مالی ۷۰ طرح را انجام داده است. بخش مشاوره سرمایه‌گذاری، خدماتی مانند امکان‌سنجی طرح‌ها، گزارش توجیهی افزایش سرمایه، تهیه امیدنامه، ارزش‌گذاری سهام، بودجه‌ریزی عملیاتی و غیره را انجام می‌دهد.

ارائه خدمات مشاوره مالی به شرکت‌های استارتاپی و ارزش‌گذاری این شرکت‌ها از دیگر خدماتی است که شرکت سبدگردان الگوریتم در حال حاضر انجام می‌دهد.

کد خبر 489673

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تشکیل کمیته تسهیل تأمین مالی طرح‌ها با کمک شرکت پروژه سهامی عام

    تشکیل کمیته تسهیل تأمین مالی طرح‌ها با کمک شرکت پروژه سهامی عام

    معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل کمیته تخصصی تسهیل تأمین مالی پروژه طرح‌ها ازطریق شرکت پروژه سهامی عام با دستور وزیر اقتصاد خبر داد و اظهار داشت: انتظار می‌رود با این اقدام شاهد ارتقاء تأمین مالی فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه و توسعه و تعمیق بازار سرمایه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =