۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
هر کیلو سینه و فیله مرغ چند؟

رصد بازار نشان می‌دهد در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ گرم در مغازه‌های مرکز تهران به قیمت ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود. همچنین، هر کیلو ران مرغ پاک نشده به طور متوسط ۸۹ هزار تومان، هر کیلو سینه مرغ بین ۱۸۵ تا ۱۹۹ هزار تومان و هر کیلو فیله مرغ بین ۲۰۵ تا ۲۲۰ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، اواخر دی‌ماه بود که مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی عنوان کرد قیمت مرغ گرم باید حدود ۸۵ تا ۸۶ هزار تومان باشد. علی ابراهیمی با بیان اینکه قیمت ۷۸ هزار تومانی مرغ به تولید آسیب می‌زند و تولیدکننده نمی‌تواند دوام بیاورد. گفت: قیمت مرغ زنده درب مرغداری باید حدود ۶۴ هزار تومان باشد. با این حساب قیمت مرغ گرم ۸۵ هزار تومان می‌شود.

این صحبت‌ها در حالی است که روز گذشته، رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در نشست خبری عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب واحدهای تولیدی بین ۵۷ تا ۵۸ هزار تومان است. جبرئیل برادری عنوان کرد: بر این اساس، گوشت مرغ باید به طور متوسط بین ۷۸ تا ۸۵ هزار تومان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

رصد بازار نشان می‌دهد در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ گرم در مغازه‌های مرکز تهران با قیمت ۸۸ تا ۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود. همچنین، هر کیلو ران مرغ پاک نشده به طور متوسط ۸۹ هزار تومان، هر کیلو سینه مرغ بین ۱۸۵ تا ۱۹۹ هزار تومان و هر کیلو فیله مرغ بین ۲۰۵ تا ۲۲۰ هزار تومان است.

البته قیمت مرغ در میادین میوه و تره‌بار ارزان‌تر از مغازه‌های سطح شهر است. طبق نرخنامه سازمان میادین، در حال حاضر هر کیلو مرغ کامل تازه ۷۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

در جدول زیر، قیمت انواع گوشت مرغ قطعه‌بندی و بسته‌بندی در میادین میوه و تره‌بار آمده است.

هر کیلو سینه و فیله مرغ چند؟

منبع: همشهری

کد خبر 488887

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • همه از قیمت مرغ می‌پرسند نه تنوع بخشی به مبادی واردات

    همه از قیمت مرغ می‌پرسند نه تنوع بخشی به مبادی واردات

    علیرضا پیمان‌پاک ضمن اشاره به اینکه بخش زیادی از زمان و هزینه وزارت کشاورزی صرف تامین نیازهای روزمره کشور می‌شود، افزود: تنوع بخشی به مبادی واردات غذای اساسی از طریق انطباق نقشه ارزی و تجاری، یک ضرورت مسلم است و با رفع چالش‌ها در حال حرکت در این جهت هستیم.

  • مرغ ۵۸ هزار تومان شد

    مرغ ۵۸ هزار تومان شد

    رئیس جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کوچکترین التهابی در بازار شب عید و ایام مبارک ماه رمضان برای گوشت قرمز، گوشت مرغ، کالاهای اساسی و خرما اتفاق بیفتد.

  • تامین گوشت و مرغ شب عید و ماه رمضان

    تامین گوشت و مرغ شب عید و ماه رمضان

    رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: اجازه نمی‌دهیم کوچکترین التهابی در بازار شب عید و ایام مبارک ماه رمضان برای گوشت قرمز، گوشت مرغ، کالاهای اساسی و خرما اتفاق بیفتد.

  • افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم؛ نرخ تعیین شده مناسب است؟

    افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم؛ نرخ تعیین شده مناسب است؟

    با نگاهی به قیمت خرید تضمینی گندم در سال‌های گذشته می‌توان دریافت که این نرخ نسبت به سال قبل افزایش ۱۷ درصدی و نسبت به سال آخر دولت دوازدهم افزایش ۲۵۰ درصدی داشته است، با این اوصاف حال این سوال مطرح می‌شود که قیمت تعیین شده گندم با توجه به شرایط موجود مناسب است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =