معرفی مدیرعامل و هیئت مدیره‌ جدید "لوتوس پارسیان"

تامین سرمایه لوتوس پارسیان، مدیرعامل و ترکیب جدید هیئت مدیره خود را معرفی کرد.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، احسان مرادی به عنوان چهارمین مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان جانشین مجتبی تقی‌پور در سمت مدیرعامل بزرگترین نهاد مدیریت دارایی کشور شد.

احسان مرادی که پیش از این مدیرعاملی تامین سرمایه کاردان را برعهده داشت، از مدیران خوشنام و خوش فکر بازار سرمایه کشور است که در سمت‌های قبلی خود توانسته تحولات مثبتی در شرکت‌های تحت تصدی ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، هیئت مدیره جدید تامین سرمایه لوتوس همچنان از حضور مجتبی تقی‌پور (مدیرعامل سابق) و مجتبی جهانگیری (سرپرست سابق) در سمت عضو هیئت مدیره بهره‌مند خواهد بود و داود زارع خانقاه و سهیل نوردرخشان هم که از اعضای قبلی هیئت مدیره لوتوس هستند، همچنان در ترکیب هیئت مدیره حضور خواهند داشت.

لوتوس همراهی یک عضو جدید هیئت مدیره را خواهد داشت که بر این اساس، احتشام فلاح‌فر از این پس در ترکیب هیئت مدیره لوتوس حضور دارد.

در ترکیب هیئت مدیره جدید، احتشام فلاح‌فر سمت رئیس و مجتبی تقی‌پور سمت نایب رئیس هیئت مدیره را عهده‌دار هستند.

احتشام فلاح‌فر به نمایندگی از گروه مالی پارسیان، مجتبی‌ تقی‌پور به نمایندگی از سرمایه‌گذاری تدبیر، مجتبی جهانگیری به نمایندگی از شرکت مشاوره خردپیروز، داود زارع خانقاه به نمایندگی از مخابرات ایران و سهیل نوردرخشان به نمایندگی از سرمایه‌گذاری سایپا در هیئت مدیره تامین سرمایه لوتوس پارسیان حضور دارند.

تامین سرمایه لوتوس همواره از ترکیبی همفکر و همراستا از خبرگان در سمت هیئت مدیره و مدیرعاملی خود بهره‌مند بوده است و از این منظر توانسته در مسیر توسعه و موفقیت روزافزون قدم‌های استوار بردارد.

کد خبر 487377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =