افزایش بها بلیط هواپیما در جلسه آینده کمیسیون عمران بررسی می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با گران فروشی ایرلاین‌ها، از بررسی افزایش بها بلیط هواپیما در جلسه هفته آینده کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان مربوطه خبر داد.

به گزارش صدای بورس،اسماعیل حسین زهی در رابطه با افزایش قیمت بلیط هواپیما در برخی از ایرلاین‌ها گفـت: با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر شاهد تغییراتی در شاخص‌های اقتصادی مانند ارز نداشتیم، افزایش قیمت بلیط هوایپما غیرقانونی بوده و از وزارت راه و سازمان تعزیرات انتظار داریم با افرادی که خودسرانه نسبت به افزایش بهای بلیط‌ها اقدام می‌کنند، برخورد کنند.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی و با وضعیت کنونی معیشتی مردم افزایش قیمت بلیط هواپیما به صلاح نیست، ضمن اینکه تغییرات قیمتی در موارد مرتبط با هواپیما نیز نداشتیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس در پایان تاکید کرد: در این هفته نمایندگان برای سرکشی به حوزه انتخابیه خود رفته اند؛ لذا در هفته آینده در اولین جلسه کمیسیون عمران، با دعوت از مسئولان مربوطه، افزایش قیمت بلیط هواپیما را بررسی می‌کنیم.

منبع: خانه ملت

کد خبر 487294

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  •  ایرلاین‌ها مجوز افزایش قیمت ندارند

    ایرلاین‌ها مجوز افزایش قیمت ندارند

    مدیرکل دفتر بازرسی و حقوق شهروندی وزارت راه‌ و شهرسازی گفت:‌مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده و مرجع قیمت گذاری تنها شورای عالی هواپیمایی است.

  • ملاک قیمت بلیت هواپیما، مصوبه خردادماه است

    ملاک قیمت بلیت هواپیما، مصوبه خردادماه است

    دیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت:‌ در گشت بازرسی از فرودگاه مهرآباد و پس از بازرسی از دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی، ٩ شرکت متخلف در فروش بلیت شناسایی و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا تخلف این شرکت‌هایی که نرخ مصوب بلیت را رعایت نکرده‌اند، پیگیری گردد و رأی متناسب با تخلف شرکت‌های متخلف صادر می‌شود.

  • پروازهای حج عمره تا ۲۴ دی لغو شد

    پروازهای حج عمره تا ۲۴ دی لغو شد

    تمامی پروازهای عمره مفرده تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ به دلیل عدم دریافت مجوزهای پروازی شرکت هواپیمایی لغو شد.

  • مشکلاتی که گریبان صنعت هوایی را گرفته است

    مشکلاتی که گریبان صنعت هوایی را گرفته است

    شرکت های هواپیمایی در کشور ما از سال های گذشته به دلیل عدم مدیریت صحیح ، ناکارآمدی، نبود سیستم بروز و با کیفیت، نبود ارتباط مؤثر با شرکت های معتبر هوایی دنیا، عدم سرمایه گذاری در بخش تحقیقات و آموزش نیروهای با دانش، نبود در آمد زایی مکفی و غیره دچار برخی چالش ها و مشکلات شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =