انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات بانکی

نماینده مردم شاهین شهر و برخوار و میمه در مجلس با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن گفت: روند اجرای قانون جهش تولید مسکن کُند است.

به گزارش صدای بورس،حسینعلی حاجی دلیگانی ، با اشاره به کّند بودن روند اجرای قانون جهش تولید مسکن، گفت: برای پیش برد اهداف نیازمند هماهنگی میان مدیران و تصمیم‌های اجرایی هستیم که این مهم در میان مدیران وزارت راه و شهرسازی کمتر دیده می‌شود.

وی با اشاره به تاثیر حضور میدانی مدیران در پیش برد برنامه‌های اجرایی، عنوان کرد: بازدیدهای میدانی وزرای گذشته و مشاهده مسائل و پیگیری در همان زمان موجب پیش برد برنامه و پروژه‌ها می‌شد. اما با شیوه کنونی کارها به کندی پیش می‌رود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: هم اکنون دولت در حال پیگیری کارها بزرگتر است و از کارهایی که عموم مردم با آن در گیر هستند، فاصله داشته که باید کاهش پیدا کند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات عنوان کرد: هم اکنون بانک‌ها تسهیلات 550 میلیون تومانی ساخت مسکن را پرداخت نمی‌کنند، با وجود تورم و گرانی مصالح ساختمانی و ... عملیات ساخت مساکن به خوبی پیش نمی‌رود.

منبع:خانه ملت

کد خبر 487254

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تحویل ۱۲۰ هزار مسکن ملی تا پایان سال

    تحویل ۱۲۰ هزار مسکن ملی تا پایان سال

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای ۳۸۶ هزار و ۶۵۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها خبر داد و گفت: تا پایان امسال۱۲۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =