برای شب یلدا یارانه واریز می شود؟

زمان واریز یارانه ۶۰۰ الی یک میلیونی مشخص شد.

به گزارش صدای بورس، برخی از خانوارها امسال یارانه شب یلدا ۱۴۰۲ گرفتند. در واقع براساس تصمیم جدید، برخی از کودکان مشمول یارانه‌ای جدید خواهند شد.

این یارانه برای هر کودک بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است. بر این اساس اگر کودکی شرایط خاص من جمله سوتغذیه، لاغری مفرط، کوتاهی قد و… باشد. مشمول این یارانه خواهد شد تا تحت درمان قرار بگیرد. این یارانه برای کودکان کودکان ۶ ماهه تا ۶ ساله ایی است که نیازمند تقویت غذایی هستند. توسط وزارت بهداشت در کل کشور توسط خانه‌های بهداشت شناسایی و به وزارت رفاه معرفی می‌شوند. مبلغ یک میلیون تومان به ازای هر فرزند بین دهک ۱تا ۵ و دهک‌های ۶ تا۷ مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به اضافه مبلغ یارانه واریز خواهد شد

معاون وزیر رفاه گفته است: این یارانه برای ۱۲۰هزار خانوار واریز خواهد شد. البته توجه داشته باشید این رقم تنها و تنها ویژه خرید از اقلام طرح کالابرگ الکترونیکی خواهد بود. او همچنین گفته است ۶۱ میلیون نفر از مردم تحت پوشش کالابرگ‌های حمایتی قرار دارند. اگر از یارانه خود مبلغ دویست هزار تومان خرید کنند. صد و بیست هزار تومان تشویقی می‌گیرند. قیمت ۱۱ قلم به سال ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود.

منبع:جهان نیوز

کد خبر 485510

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • وزیر نفت: سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک

    وزیر نفت: سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک

    وزیر نفت با اشاره به اختلال اخیر در جایگاه‌های سوخت کشور و این‌که عده‌ای می‌خواستند مردم را عصبانی کنند، گفت: خبر ندارند اینجا ایران است و در سال ۵۷ پر عقاب ریخت چه برسد به گنجشک.

  • سازمان برنامه دنبال حذف یارانه بنزین شرکت‌های هواپیمایی است

    وزارت راه:

    سازمان برنامه دنبال حذف یارانه بنزین شرکت‌های هواپیمایی است

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان برنامه بودجه به دنبال حذف یارانه سوخت تحویلی به ایرلاین‌هاست، گفت: این موضوع فعلاً در مراحل کارشناسی قرار دارد.

  • قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

    قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

    سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه، نرخ ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی را ۲۸ هزار و ۵۰۰ اعلام کرده، گفت: در لایحه پیشنهادی دولت هیچ اشاره ای به افزایش نرخ حامل های انرژی نشده است.

  • خانوارهای یارانه‌ بگیر از سال آینده تغییر می‌کند

    خانوارهای یارانه‌ بگیر از سال آینده تغییر می‌کند

    معاون وزیر رفاه، اعلام کرد که به روزرسانی دهک‌ بندی‌ ها تا پایان سال اعمال خواهد شد و اگر جابجایی صورت بگیرد و به طور مثال فرض کنید یک نفر به دهک بالاتر برود، دیگر مشمول یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی نمی‌شود.

  • از تجمیع کارت‌های بانکی چه خبر؟

    از تجمیع کارت‌های بانکی چه خبر؟

    تجمیع کارت‌های بانکی در یک کارت چند سالی است که مطرح شده و تابستان امسال از تجمیع کارت‌های یک بانک در کارت ملی به عنوان نخستین گام خبر داده شد اما همین خبر هم از سوی مسئولان به نوعی تکذیب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =