توزیع بنزین سوپر در برخی جایگاه‌ها

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آلودگی هوا هیچ ارتباطی با بنزین ندارد و مربوط به میزان مصرف می‌شود.

به گزارش صدای بورس،جعفرسالاری نسب، با اشاره به وضعیت توزیع بنزین سوپر در کشور، اظهار کرد: بنزینی که توزیع می‌شود، یورو است و تقریبا به لحاظ کیفیت و عدد اکتان مشخصات بنزین یورو را دارد، در کل کلانشهرها به خصوص در تهران بنزین یورو و با بهترین کیفیت توزیع می‌شود.

وی با اشاره به کیفیت بنزین توزیعی در تهران، گفت: سازمان استاندارد هم در پالایشگاه و هم در جایگاه‌ها نظارت ویژه‌ای روی بنزین توزیعی دارد و اگر به این نتیجه برسد که کیفیت مناسب نیست، سریعا اقدام می‌کند و جلوی توزیع بنزین را می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه مشکلی در حوزه کیفیت بنزین در تهران نداریم، تصریح کرد: در شرایط فعلی تقاضا و مصرف بالا بوده و لازم است که مردم رعایت کنند، اگر مصرف بنزین خودرو کاهش یابد از تولید دی‌اکسیدکربن جلوگیری می‌شود و این مربوط به خودروسازی می‌شود.

سالاری‌نسب با بیان اینکه در حال حاضر بنزین سوپر در برخی از جایگاه‌ها توزیع می‌شود، اظهار کرد: کیفیت بنزین یورو تفاوتی با بنزین سوپر ندارد، اکتان بنزین سوپر حدود ۹۴ و بنزین یورو ۹۲ است.

وی در خصوص ناترازی بنزین گفت: حدود ۱۱۰ میلیولیتر بنزین در کشور توزیع می‌شود، از ذخیره قابل قبول برخورداریم و مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در پاسخ به این سوال که برای تامین نیاز واردات صورت می‌گیرد، گفت: همه مقادیر از پالایشگاه‌ها دریافت می‌شود و کیفیت بنزین نیز مشکلی ندارد و نظارت ویژه‌ای از سوی سازمان استاندارد روی بنزین وجود دارد.

منبع:ایسنا

کد خبر 484139

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تکلیف قیمت بنزین در سال آینده مشخص شد

    تکلیف قیمت بنزین در سال آینده مشخص شد

    عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: احتمال دارد که دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ افزایش قیمت حامل های انرژی را پیشنهاد کند اما در نهایت این مجلس است که نظر نهایی را خواهد داد.

  • قیمت واقعی خودرو فرسوده مشخص شد

    قیمت واقعی خودرو فرسوده مشخص شد

    به دنبال افزایش کاذب قیمت خودروهای فرسوده در بازار انجمن صنفی مراکز اسقاط اعلام کرد قیمت واقعی خودرو فرسوده در حال حاضر بین ۳۵ تا ۴۲ میلیون تومان و آن هم بسته به نوع و کیفیت خودرو است.

  • خودروسازان رسما از کاهش تولید خبر دادند

    خودروسازان رسما از کاهش تولید خبر دادند

    گزارش ارائه‌شده از سوی خودروسازان بزرگ کشور به بورس، نشان می‌دهد تولید تجمعی و هشت‌ماهه خودروهای سواری در بخش اصلی صنعت خودرو سرانجام پس از چند ماه رشد منفی شده است

  • گلایه وزارت نیرو از آدرس غلط به مردم

    گلایه وزارت نیرو از آدرس غلط به مردم

    وزارت نیرو با انتقاد از آدرس غلط به افکار عمومی درباره عوامل اصلی آلودگی هوای تهران اعلام کرد: از ۱۴۱ نیروگاه تنها ۱۶ نیروگاه کشور امکان مصرف سوخت مازوت دارند.

  • سامانه یکپارچه خودروهای داخلی؛ از گردونه شانس تا فروش آزاد

    سامانه یکپارچه خودروهای داخلی؛ از گردونه شانس تا فروش آزاد

    سامانه یکپارچه خودروها، کار خود را با فروش یکپارچه اما به روش قرعه‌کشی آغاز کرد؛ پس از سه مرحله اجرا و فروش خودرو و سپس یک وقفه حدوداً یکسال و نیمه، این‌بار در قالب فرآیند نوبت‌دهی از سر گرفته شد؛ اما حال پس از گذشت دو دوره از فروش، این شیوه نیز تغییر یافت، در مرحله جدید سامانه مذکور به طور مداوم باز خواهد بود و خودروسازان محصولات خود را با توجه به ظرفیت موجود عرضه خواهند کرد و مشتری هر زمان که بخواهد، می‌تواند حتی از طریق نمایندگی‌های معتبر نیز اقدام کند.

  • قیمت این خودروی وارداتی ۵۰ میلیون ارزانتر شد+ جدول

    قیمت این خودروی وارداتی ۵۰ میلیون ارزانتر شد+ جدول

    آخرین قیمت انواع خودروهای خارجی برای امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

  • تا ۱۴۰۴ منتظر پرتیراژهای خودرو نباشید

    تا ۱۴۰۴ منتظر پرتیراژهای خودرو نباشید

    سختگیری‌های وزارت صمت برای فروش خودرو در سامانه یکپارچه کمتر شده، اما هنوز به‌خاطر شکاف موجود بین عرضه و تقاضا در بازار نگرانی‌هایی وجود دارد

  • خودروی چینی در سراشیبی تقاضا؟

    خودروی چینی در سراشیبی تقاضا؟

    بسیاری از خریداران در بازار اعتقاد داشتند که بهای اعلامی برای خودروهای چینی نسبت به امکانات و کیفیت این محصولات، بسیار زیاد است، اما به هر صورت در نبود هیچ جایگزین دیگری مجبور به خرید این محصولات بودند. همچنین دارا بودن یک خودروی چینی دردسرهایی را هم به همراه دارد که از این میان می‌توان به کمبود قطعه و خدمات پس از فروش نامناسب برای این محصولات اشاره کرد که به برخی از مشکلات جانبی برای خریداران این محصولات منجر می‌شود؛ به طوری که لوازم یدکی این خودروها به دلیل کمبود در بازار، با رشد قیمت قابل‌توجهی همراه بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =