کاهش بیشتر قیمت خودرو در راه است

مدیر سامانه یکپارچه خودرو از ظرفیت خالی ۴ شرکت خودروسازی در سامانه یکپارچه خبر داد و گفت: با عرضه مستمر خودرو در آینده شاهد کاهش قیمت ها در بازار خواهیم بود.

به گزارش صدای بورس، مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو در خصوص دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته فقط ۵ درصد از ثبت نام کننده‌های خودروی تیگارد نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این در محصولات مدیران خودرو نیز فقط ۲۵درصد، کرمان موتور ۱۵ درصد و آرین موتور، ۴۰درصد نسبت به تکمیل وجه اقدام نموده‌اند؛ بر همین اساس حجم زیادی از ظرفیت این ۴ شرکت خالی بوده و آنها ملزم به ارائه محصولات به سامانه یکپارچه هستند.

مدیر سامانه یکپارچه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های خالی، سامانه یکپارچه بسته نمی شود و به صورت مستمر عرضه خودرو در آن انجام می شود.

تقدسی با بیان اینکه "متقاضیان نگرانی از بابت بسته شدن سامانه یکپارچه نداشته باشند"، گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه، نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه هفته آینده بخش دیگری از خودروهای وارداتی در سامانه بارگذاری می شود، گفت: با عرضه مستمر خودرو در آینده شاهد کاهش قیمت ها در بازار خواهیم بود؛ البته در این مرحله در بخش خودروهای داخلی، فروش فوق العاده خودرو به صورت اقساطی نیز توسط نمایندگی‌ها از طریق سامانه یکپارچه انجام می شود که این موضوع نیز برای متقاضیان بسیار مثبت خواهد بود.

منبع: تسنیم

کد خبر 484112

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • از دو برابر شدن تعداد هواپیماهای فعال تا روند منفی ساخت و ساز

    از دو برابر شدن تعداد هواپیماهای فعال تا روند منفی ساخت و ساز

    اخیرا وزیر راه و شهرسازی از دو برابری تعداد هواپیماهای فعال تا پایان امسال خبر داد و همچنین یک کارشناس روند ساخت و ساز در کشور را منفی اعلام کرد و گفت: وضعیت ساخت مسکن مطلوب نیست.

  •  این گروه مشمول یارانه یک میلیون تومانی می‌شوند

    این گروه مشمول یارانه یک میلیون تومانی می‌شوند

    معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تشریح اقدامات دولت برای حمایت از مادران باردار و کودکان تا ۵ سال، گفت: ماهانه ۳۲ هزار میلیارد تومان در قالب یارانه و کالابرگ هزینه می‌شود.

  • چرا بازار خودرو در پاییز امسال آرام است؟

    چرا بازار خودرو در پاییز امسال آرام است؟

    پاییز امسال تا اینجای کار، فصل آرامی برای بازار خودروی کشور بوده و برخلاف رویه سال‌های گذشته، از ابتدای پاییز شاهد نوسانات قیمتی چندانی در بازار خودرو نبوده‌ایم.

  • خودروسازان رسما از کاهش تولید خبر دادند

    خودروسازان رسما از کاهش تولید خبر دادند

    گزارش ارائه‌شده از سوی خودروسازان بزرگ کشور به بورس، نشان می‌دهد تولید تجمعی و هشت‌ماهه خودروهای سواری در بخش اصلی صنعت خودرو سرانجام پس از چند ماه رشد منفی شده است

  • خودروی چینی در سراشیبی تقاضا؟

    خودروی چینی در سراشیبی تقاضا؟

    بسیاری از خریداران در بازار اعتقاد داشتند که بهای اعلامی برای خودروهای چینی نسبت به امکانات و کیفیت این محصولات، بسیار زیاد است، اما به هر صورت در نبود هیچ جایگزین دیگری مجبور به خرید این محصولات بودند. همچنین دارا بودن یک خودروی چینی دردسرهایی را هم به همراه دارد که از این میان می‌توان به کمبود قطعه و خدمات پس از فروش نامناسب برای این محصولات اشاره کرد که به برخی از مشکلات جانبی برای خریداران این محصولات منجر می‌شود؛ به طوری که لوازم یدکی این خودروها به دلیل کمبود در بازار، با رشد قیمت قابل‌توجهی همراه بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =