نفت به مسیر صعود برگشت

بهای هر بشکه نفت خام برنت در نخستین روز هفته میلادی با افزایش همراه شد و به ۸۱ دلار و ۸ سنت در هر بشکه رسید.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی،‌ قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۶۰۲ تومان و یورو ۴۵ هزار و ۳۰۹ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز با کاهش ۵۰۰ تومانی نسبت به دیروز با قیمت ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، بهای هر بشکه نفت خام برنت در آغاز هفته میلادی با افزایش همراه شد و به ۸۱ دلار و ۸ سنت در هر بشکه رسید. اما قیمت هر اونس طلا در شروع هفته میلادی با کاهش ۳ دلاری وارد محدوده ۱۹۷۷ دلار شد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز با قیمت ۲۸ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان معامله شد. ربع سکه هم ۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شد و به ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.

امروز همچنین طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار و ۲۰۰ تومان خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش نشان می‌دهد.

کد خبر 483317

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • نفت ارزان شد

    نفت ارزان شد

    قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۱۷ سنت معادل ۰.۲۱ درصد کاهش به ۸۲ دلار و ۱۵ سنت رسید.

  • سه پیش‌بینی خاص از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

    سه پیش‌بینی خاص از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

    دلار در هفته جاری روند نوسان محدودی‌ داشت و همین مساله سبب شد قیمت طلا و سکه هم در بازار تغییر چندانی نداشته‌ باشد و در محدوده خاصی‌ بماند.

  • سال 1403 دلار چند بخریم؟

    سال 1403 دلار چند بخریم؟

    برخلاف انتظارات افزایشی در بازار ارز به دنبال وقوع جنگ در خاورمیانه، آرامش در بازار ارز در ایران برقرار ماند و قیمت دلار همچنان با نوسانات اندک در محدوده ۵۰ هزار تومان جابه‌جا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =