۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
بیت‌کوین ۵۰ هزار دلاری

یکی از تحلیلگران برجسته بازار کریپتوکارنسی معتقد است، بیت‌کوین در مسیر صعود به سطح ۵۰ هزار دلار قرار دارد.

به گزارش صدای بورس، در حالی که معامله‌گران بازار کریپتوکارنسی منتظر انتشار آمار تورم آمریکا و اعلام نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار درباره ۱۲ درخواست برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله نقدی بیت‌کوین هستند، قیمت بیت‌کوین در محدوده ۳۶ هزار دلار نوسان می‌کند. در هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین با رشد ۴.۵ درصدی روبه‌رو شد. قیمت پادشاه رمزارزها نسبت به سال گذشته ۱۱۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر، روند قیمت بیت‌کوین بیش از هر چیز تحت تاثیر احتمال تایید صندوق‌های قابل معامله نقدی بیت‌کوین از سوی نهاد ناظر مالی آمریکا قرار دارد. تایید راه‌اندازی این صندوق‌ها به افزایش تقاضا برای بیت‌کوین و رشد قیمت آن منجر خواهد شد. به طور معمول، تقاضا و به‌کارگیری ابزارهای مقررات‌گذاری شده همچون صندوق‌های قابل معامله در کنار قیمت آنها رشد می‌کند.

به تازگی Faibik، تحلیلگر مشهور ارزیابی جدیدی از وضعیت بازار کریپتوکارنسی ارائه کرده و گفته است، بیت‌کوین در مسیر رسیدن به سطح ۵۰ هزار دلار در حرکت است. به گفته این تحلیلگر، پادشاه رمزارزها تا دو ماه آینده در محدوده ۳۴ هزار تا ۳۸ هزار دلار در نوسان خواهد بود و تا پایان مارس ۲۰۲۴ به محدوده ۵۰ هزار دلار دست خواهد یافت. او انتظار دارد که قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ همچنان در سطوح بالا باقی بماند، هرچند محدوده ۴۸ هزار تا ۵۰ هزار دلار را برای آن در نظر گرفته است.

این پیش‌بینی در حالی منتشر می‌شود که برخی کارشناسان نسبت به معکوس شدن روند قیمت‌ها در بازار کریپتوکارنسی به ویژه افت قیمت بیت‌کوین هشدار داده‌اند. برخلاف دیدگاه خوش‌بینانه، تحلیلگران بدبین معتقدند، ورود صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله بیت‌کوین به بازار کریپتو تاثیر منفی بر قیمت این رمزارز خواهد داشت. از سوی دیگر، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز همچنان در تلاش است تا بازار کریپتوکارنسی را تحت کنترل بگیرد. اینها همه به زیان بیت‌کوین و معامله‌گران آن خواهد بود.

کد خبر 483116

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • بیت‌کوین به صعود ادامه می‌دهد؟

    بیت‌کوین به صعود ادامه می‌دهد؟

    حرکت بیت‌کوین پس از روند صعودی، حدود سطح مقاومت ۳۸هزار دلار متوقف شده و بر اساس تحلیل‌های اخیر ممکن است یک اصلاح کوتاه‌مدت با احتمال بازگشت به منطقه حمایتی ۳۵هزار دلار در افق باشد.

  • پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین؛ سقوط تا کانال ۳۶ هزار دلار؟

    پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین؛ سقوط تا کانال ۳۶ هزار دلار؟

    یکسری از تحلیلگران با اشاره به موقعیت مشابه بیت‌کوین در سال ۲۰۱۶، اعتقاد دارند رهبر بازار ارز دیجیتال فعلا شانسی برای پیشروی ندارد و به‌زودی تا کانال ۳۶ هزار دلار سقوط می‌کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =