یکه‌تازی بورس‌بازان حرفه‌ای در پایتخت

تهران، اصفهان و یزد بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در بورس را از آن خود کردنداما آمارها نشان می دهدحجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در معاملات برخط در مهرماه نسبت به ماه گذشته روند کاهشی داشته است.

به گزارش صدای بورس، بررسی معاملات بازارسرمایه در مهر ماه سال جاری نشان می‌دهد که بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی در معاملات برخط توسط ساکنان استان تهران به میزان ۷ میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۳۱۱ هزار صورت گرفته است.

براساس این گزارش، این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶۵ درصد رشد و نسبت به شهریورماه ۳۷.۸۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

پس ازآن ساکنان استان‌های اصفهان، یزد، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین حجم خرید و فروش اشخاص حقیقی را ازآن خود کردند.

یکه‌تازی بورس‌بازان حرفه‌ای در پایتحت

در مجموع ساکنان پنج استان مذکور ۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۳۹۳ هزار معاملات غیربرخط انجام دادند که نسبت به شهریورماه ۳۳.۸۱ درصد کاهش داشته اما نسبت به ماه مشابه در سال گذشته ۱۰.۲۳ درصد روند رو به رشدی را نشان می دهد.

این درحالی است که ساکنان سایر استان‌های کشور در مجموع ۱ میلیاردو ۹۴۷ میلیون و۲۸۱ هزار خرید و فروش انجام دادندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸.۲۱ درصد رشد نشان می دهد.این درحالی است که این میزان نسبت به شهریور ماه امسال ۱۲.۱۸ درصد کاهش داشته است.

یکه‌تازی بورس‌بازان حرفه‌ای در پایتحت

به طور کلی مجموع معاملات برخط و غیربرخط همه استان‌های کشور در مهرماه سال جاری معادل ۱۲۶ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۶۴۵هزار معامله بوده است که این میزان نسبت به ماه مشابه در سال گذشته، ۵۸.۴۶ درصد افزایش داشته است.اما این میزان نسبت به شهریور ماه ۱۶.۳۹ در صد کاهش را نشان می دهد.

کد خبر 482961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =