نوسان قیمتی دلار در بازار ارز

قیمت دلار که روز گذشته کاهش ۵۰ تومانی داشت و به رقم ۵۱ هزار و ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی رسیده بود، امروز مجدد به ۵۱ هزار و ۳۸۰ تومان رسید.

صدای بورس ـ زهرا رشوند؛ بر اساس وبگاه بانک مرکزی،‌ قیمت هر اسکناس دلار ۴۱ هزار و ۴۴۴ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۲۸۷ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد نیز در این لحظات با قیمت ۵۱ هزار و ۳۸۰ تومان در حال معامله است.

بر اساس این گزارش، نفت برنت هفته میلادی را باز هم کاهشی آغاز کرد و هر بشکه نفت برنت در کانال ۸۰ دلاری معامله شد. اونس طلا نیز با کاهش ۲ دلاری، تا سطح ۱۹۳۶ دلار نزول کرد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۹ میلیون و هزار تومان رسید. ربع سکه اما بدون تغییر ماند و با همان قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

طلای ۱۸ عیار هم در پی کاهش اونس جهانی، ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان ارزان‌تر شد و به ۲ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

کد خبر 482805

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • احتمال گرانی ارز، دولت را در واردات کالا محتاط می‌کند

    احتمال گرانی ارز، دولت را در واردات کالا محتاط می‌کند

    رئیس کمیسیون تحول، نوآوری و بهره‌وری اتاق بازرگانی تصریح کرد: البته این نخستین باری نیست که واردات کالاهای ICT با مشکل عدم تخصیص ارز روبه‌رو می‌شود اما هیچ‌گاه به این اندازه طول نکشیده بود، تجربه نشان داده هر زمان که قرار است ارز گران شود، در تخصیص ارز برای واردات سختگیری‌هایی اعمال می‌شود.

  • حدس بزنید دلار تا پایان سال  چقدر می شود؟

    حدس بزنید دلار تا پایان سال چقدر می شود؟

    کارشناسان اقتصاد ایران معتقدند قیمت دلار و سکه تا پایان سال سقف جدیدی را تجربه نخواهد کرد و قیمت دلار توسط بازارساز با نقش‌آفرینی درهم، در کانال فعلی مهار شده است.

  • احتمال آزادسازی منابع مالی ایران در عراق

    احتمال آزادسازی منابع مالی ایران در عراق

    طبق اعلام منابع آمریکایی احتمال دارد دولت آمریکا امروز با دسترسی ایران به ۱۰ میلیارد دلار از منابع مالی خود در عراق و انتقال این منابع به عمان و اروپا موافقت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =