یوسفی: دست دولت از بورس کوتاه شود

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه همواره دود تصمیمات اشتباه دولت بیش از همه به چشم سهامداران بازار سرمایه می رود، گفت: در برنامه ۵ ساله هفتم توسعه تا حد امکان جلوی ورود دولت به برخی تصمیمات گرفته شده است. تا نرخ گذاری تکلیفی ، دستوری و تنش وارد بورس نشود.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با «صدای بورس» در برنامه هفتم، توجه ویژه‌ای به مباحث صنعت مالی و به خصوص بازار سرمایه شده است، گفت: به منظور حمایت از بازار سرمایه برنامه های قابل توجهی در برنامه هفتم در نظر گرفته شده است که با نهایی شدن تمامی الحاقیه‌های مربوط به برنامه هفتم، فهرست مطالب برای فعلان اقتصادی و بازار اعلام خواهد شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: باید توجه داشت همواره دود تصمیمات اشتباه دولت بیش از همه به چشم سهامداران بازار سرمایه می رود که در برنامه ۵ ساله هفتم توسعه تا حد امکان جلوی ورود دولت به برخی تصمیمات گرفته شده است. تا نرخ گذاری تکلیفی ، دستوری و تنش وارد بورس نشود.

وی ادامه داد:همواره مردم و سهامداران گله مند هستند و معتقدند در بورس سرمایه گذاری می کنند تا به ایجاد اشتغال و به نوعی تامین منابع تولید کمک کنند.

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه بازار سرمایه با ایجاد شفافیت مانع سفته بازی و افزایش قیمت ها به صورت حبابی می شود، افزود: با توجه به اینکه سرمایه های خرد مردم در بازار قرار دارد نوسانات در این بازار بیشتر مردم متضرر می شوندو در برنامه هفتم توسعه سعی شده است تا جلوی تصمیمات خلق الساعه و دستوری گرفته شود.

عضو هیات رئیسه مجلس در رابطه با لایحه هفتم توسعه، گفت: کار بررسی و تصویب گزارش کمیسیون تلفیق در باره برنامه هفتم توسعه تا پایان هفته جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 482741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =