۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
افزایش قیمت دلار 

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۱هزار و ۳۹۴ تومان و حواله دلار نیز به ۳۷هزار و ۶۳۱ تومان رسید.

به گزارش صدای بورس در معاملات امروز شنبه ۲۰ آبان مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۳۹۴ تومان و نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۶۳۱ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو نیز در مرکز مبادله ایران با کاهش نسبت به روز کاری گذشته ۴۴ هزار و ۱۶۰ تومان و یورو حواله ۴۰ هزار و ۱۴۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۷۱ تومان ارزش گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۴۶ تومان است.

منبع:تسنیم

کد خبر 482634

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • استقبال کمرنگ بیکاران از سامانه جستجوی شغل

    استقبال کمرنگ بیکاران از سامانه جستجوی شغل

    مدیرکل نظارت و هماهنگی اشتغال و کارآفرینی وزارت کار با اشاره به اینکه آمار شرکت کنندگان آزمون های استخدامی نگران کننده است گفت: ۴۰درصد از بیکاران را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند که تمایل شدید به استخدام در دستگاه های دولتی دارند.

  • ۸ اقدام مهم بانک مرکزی برای کنترل و آرامش بازار ارز چه بود؟

    ۸ اقدام مهم بانک مرکزی برای کنترل و آرامش بازار ارز چه بود؟

    اقدامات سیاستی بانک مرکزی در حوزه ارز در روزهای اخیر بسیار قابل توجه بود.اقدامات نظارتی باعث شد بازار سرکش ارز را به راحتی مهار کند.

  • پیش بینی قیمت دلار تا پایان سال

    پیش بینی قیمت دلار تا پایان سال

    حسین عبده ‌تبریزی، اقتصاددان معتقد است در شرایط فعلی، متغیر اصلی اثرگذار بر نرخ ارز، سیاست خارجی و روابط بین‌المللی کشور است. او معتقد است با توجه به انتظارات آتی مردم از این متغیرها، نرخ ارز نیز دچار نوسان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =