بازار مسکن  با فروش متری جان می گیرد

مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن گفت:با نهایی شده فروش متری مسکن در بورس و تامین مالی از بازار سرمایه می توان شاهد خروج بازار مسکن از رکود بود.

علی مولایی در گفت و گو با «صدای بورس» با اشاره به اینکه کارگزاری بانک مسکن سی امین سالگرد تاسیس خود را جشن گررفته است، گفت: کارگزاری بانک مسکن یکی از قدیمی ترین کارگزاری های بازار سرمایه وهمچنین یکی از کارگزاری های فعالیت و پیشتاز دراین صنعت است،.

مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن افزود:کارگزاری بانک مسکن دربرنامه های آتی خود در نظر دارد خدمات متنوع تری را به فعالان بازار سرمایه ارائه دهد تا در کنار حفظ جایگاه خود در صنعت کارگزاری، نگاهی رقابتی با دیگر کارگزاری ها در این صنعت دارد.

وی به مزایای کارگزاری بانک مسکن اشاره کرد و گفت:کارگزاری بانک مسکن نسبت به سایر کارگزاری ها ، چند مزیت رقابتی نسبت به دیگرکارگزاری ها دارد، اول اینکه کلیه شعب بانک مسکن به نوعی شعبه کارگزاری محسوب می شوند که در بحث جذب مشتری می توانند از این پتانسیل استفاده کند. همچنین اگر بحث فروش اوراق متری مسکن نهایی شود دوباره یک مزیت رقابتی برای ما محسوب می شود. در سایرزمینه ها نیز فعالیت های خوبی صورت گرفته است که اثرات آن را تا چند ماه آینده مشاهده خواهیم کرد.

عضو هییت مدیره کارگزاری بانک مسکن در رابطه با تامین مالی مسکن از طریق بازار سرمایه و آیا می تواند در قیمت های مسکن تاثیر گذار باشد؟ افزود:در زمینه تامین مالی مسکن از بازار سرمایه بانک مسکن برنامه ریزی های دقیق و متنوعی در نظر دارد به ویژه اینکه یکی از شعارهای اصلی دولت توسعه ساخت و ساز و افزایش عرضه مسکن بود، بانک مسکن و مجموعه های گروه مالی اعم از شرکت کارگزاری،‌شرکت تامین سرمایه بانک مسکن، برنامه های متنوعی در این زمینه دارند، ‌به طور یقین با تامین مالیاز بازار سرمایه که درحال انجام است و همچنین با نهایی شدن فروش اوراق متری مسکن، می تواند به خروج بازار مسکن از رکود کمک کند.

مولایی با اشاره به اینکه در بازار مسکن چالش های جدی وجود ندارد ، اظهارداشت: با توجه به اینکه کارگزاری بانک مسکن به صورت تخصصی معاملات اوراق تسهیلات مسکن یا تسه را برای مشتری ها انجام می دهد. چالشی در این زمینه دیده نمی شود.

وی ادامه داد: باید توجه داشت کارگزاری بانک مسکن با تمام قدرت برای قشری که میخواهند مسکن خریداری کنند و به اوراق تسهیلات مسکن نیاز دارند بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. در این زمینه هر کمک و کاری که از مجموعه مسکن یعنی بانک، گروه مالی و به تبع آن کارگزاری قابل انجام باشد قطعا با تمام قدرت سمت آن می رویم تا زمینه بهتر خدمت کردن را فراهیم کنیم.

کد خبر 482516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =