رکورد تولید “فخاس” در تابستان

معاون بهره برداری مجتمع فولاد خراسان گفت : با وجود قطعی برق در تابستان توانسته ایم رکود تولید را بشکنیم و از برنامه های پیش بینی شده پیشی بگیریم.

به گزارش صدای بورس، محمدرضا شاهوردیلو؛ فرشید فضیلتی، در نشست بازدید فعالان بازار سرمایه و رسانه‌ها گفت: ظرفیت‌ها و زنجیره تولید ناحیه گندله سازی شرکت فولاد در ۶ مرحله صورت می‌گیرد.

وی به احداث ۲۲ کیلومتر خطوط ریلی توسط شرکت سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: دو لوکوموتیو اختصاصی دارا هستیم. دو خط ریلی مختص شرکت وجود دارد. همچنین بزرگترین چالش شرکت در واحد فولادسازی برق و زیرساخت‌های برق هست که شرکت طرح‌های بسیار خوبی برای حل‌ این مشکل‌ در نظر دارد.

معاون بهره برداری مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: تولید برق در استان خراسان نسبت به سایر استان ها از وضعیت خوبی برخوردارد است. اما تصمیم بر آن است مازاد برق تولید شده به شبکه کشوری متصل شود و به طور یقین در آینده با محدودیت مواجه خواهیم شد اما شرکت برای زمان کمبود برق برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

فضیلتی تصریح کرد: هر چند در تابستان با قطعی برق مواجه بوده ایم اما توانستیم از برنامه ریزی ها برای تولید پیشی گرفته و به نوعی رکورد تولید را بشکنیم.

دانیال آستانه مدیر امور سرمایه‌گذاری در استان خراسان نیز در نشست بازدید فعالان بازار سرمایه و رسانه‌ها گفت: بنا به شرایطی که در بازار سرمایه وجود دارد، فعالان بازار سرمایه با بازدید از ناشرین تحلیل بهتری خواهند داشت.

وی گفت: زمانی تحلیل‌ها کیفیت بهتری خواهند داشت که یک نگاه جامع و بازدید عینی و حضوری و از نزدیک داشته باشیم.

کد خبر 481919

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سهم ایران از بازار فرش دستباف جهان چقدر است؟

    سهم ایران از بازار فرش دستباف جهان چقدر است؟

    گزارش معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران نشان می‌دهد سهم ایران از صادرات فرش دستباف در جهان در دوره ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ کاهش یافته و از ۲۵.۵ درصد به ۷.۴ درصد رسیده است و در همین دوره زمانی سهم رقبای ایران از جمله هند، چین، نپال و پاکستان در حال افزایش بوده است.

  • رشد ۱۵ درصدی صادرات فولاد

    رشد ۱۵ درصدی صادرات فولاد

    انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اعلام کرد: مجموع صادرات آهن و فولاد ایران در ۷ ماهه ۱۴۰۲ با ثبت حجم ۷.۱ میلیون تن سطح ۷ماهه سال ۱۴۰۰ را هم پشت سر گذاشت و رکورد جدیدی به ثبت رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =