کمبود گاز صنایع چقدر جدی است؟

مدیر عامل شرکت سیمان سفید شرق با اشاره به اینکه ذخیره سوخت جایگزین قبل از فصل سرما و از تابستان انجام شود ، گفت: هرچند امسال از سوی دولت حمایت هایی برای ذخیره سوخت جایگزین صورت گرفته و مقداری سوخت مایع ذخیره شده اما این میزان برای این صنعت کافی نیست .

علی رضا نصیری در گفت و گو با «صدای بورس »به قطعی گاز در زمستان و مشکلات سوخت های جایگزین اشاره کرد و گفت: مشکل قطعی گاز چندسالی است نه تنها صنایع سیمانی بلکه بسیار ی از صنایع را با مشکل رو به رو کرده است و این مهم نیاز به حمایت های دولت دارد تا شاهد متضرر شدن این صنایع نباشیم.

مدیر عامل شرکت سیمان سفید شرق، با بیان اینکه حمایت و برنامه ریزی از سوی دولت باید قبل از شروع فصل سرما صورت گیرد، افزود: باتوجه به مشکلاتی که در فصل زمستان وجود دارد ، حمل و نقل مازوت ممکن نیست و باید ذخیره سوخت جایگزین قبل از فصل سرما و از تابستان انجام شود تا صنعت سیمان و نیروگاه ها با مشکل رو به رو نشوند.

وی با اشاره به اینکه هزینه جایگزنی تجهیزات در صنایع سیمانی بسیار بالا است، ادامه داد: هرچند امسال از سوی دولت حمایت هایی برای ذخیره سوخت جایگزین صورت گرفته و مقداری سوخت مایع ذخیره شده اما این میزان برای این صنعت کافی نیست .

نصیری تصریح کرد:سال گذشته با وجود قطعی گاز درزمستان و برق در تابستان توانسته ایم به کمک وتلاش همکاران خود در شرکت به رکوردهای جدیدی در تولید برسیم و این مشکل را تبدیل فرصت به کرده و در جهت بهینه سازی و بهبود تولید استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت سیمان سفید شرق گفت:هنوز زمان و مدت قطعی گاز مشخص نیست اما مقداری مازت ذخیره شده است.

کد خبر 481798

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • افزایش عرضه سیمانی ها در بورس کالا

    افزایش عرضه سیمانی ها در بورس کالا

    عرضه سیمانی ها در بورس کالا از امروز (یکشنبه ۱۴ آبان) آغاز و تا روز دوشنبه (۱۵ آبان) ادامه می‌یابد. در عرضه های امروز، ۶۶ شرکت سیمانی یک میلیون و ۲۲۰ هزار و ۸۹۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند که نسبت به هفته اول آبان ۸ هزار و ۲۱۸ تن بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =