تپسی در خصوص صورت های مالی شفاف سازی کرد

توضیحات تپسی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت تپسی در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده توضیح داد.

شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی در بورس فعالیت دارد؛ در خصوص اطلاعیه منتشر شده با شماره پیگیری 1094662در تاریخ 1402/07/30 به استحضار می رساند دلایل تغییرات سودناخالص به شرح نامه پیوست است.

پاره ای از توضیحات در خصوص صورتهای مالی شش ماهه حسابرسی نشده شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس به شرح زیر می باشد.

با توجه به اینکه مخارج انتقالی سال ۱۴۰۱ عملا سرمایه گذاری و ایجاد دارایی نامشهود برای شرکت بوده است. انتظار می رفت که در نتیجه این سرمایه گذاری درامد و کارایی شبکه خدمات و پلتفرم تیسی در سنوات آتی رشد یافته و بازدهی سرمایه گذاری مذکور محقق گردد. بر این اساس رشد درآمد ایجاد شده ناشی از بهبود عملکرد شرکت و افزایش تعداد و میزان سفرها است که نهایتا منتج به افزایش ۸۵ درآمد شده است.

در همین راستا مقباس کسب و کار نیز افزایش یافته است و لذا سهم بهای تمام شده از درآمد کاهش یافته و حاشیه سود ناخالص نیز از ۱۶ در شش ماهه اول ۱۴۰۱ به ۲۷.۴ در شش ماهه دوم سال ۲-۱۴ افزایش یافته است؛ به عبارت دیگر حاشیه سود ناخالص شرکت در نتیجه رشد کارایی و مقیاس فعالیت ۶۸ درصد بهبود یافته است.

تپسی در خصوص صورت های مالی شفاف سازی کرد

کد خبر 481735

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به ۳ استان در سال اول فعالیت

    گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به ۳ استان در سال اول فعالیت

    پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌وکار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اعلام کرده که تاکنون، فعالیت‌هایش را به ۳ استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به ۱۵۰ قلم رسانده است. تپسی گاراژ در آبان ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمت به راننده‌ها در حوزه خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت پایین‌تر از بازار راه‌اندازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =