وزیر اقتصاد اقدامات خوبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی آغاز کرده است

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اقتصاد و تیم اقتصادی دولت اقدامات زیربنایی را برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور آغاز کرده و ما امیدوار هستیم این اقدامات به ثمر نشسته و مردم آثار آن را با بهبود شرایط حس کنند.

به گزارش صدای بورس،رحمت الله نوروزی درباره گام های وزارت اقتصاد برای بهبود وضعیت اقتصادی در سطح کشور، بیان کرد: وزیر اقتصاد حرکت های خوبی را برای بهبود وضعیت اقتصادی با وجود تحریم های ظالمانه آغاز کرده است که برخی از آن اقدامات به بار نشسته و برخی دیگر هنوز جا دارد تا نتیجه بخش شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما انتظار داریم این حرکت ادامه داشته باشد و شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی باشیم. وزیر اقتصاد شناخت خوبی نسبت به مشکلات اقتصادی دارد و امروز با شناخت از مشکلات اقدامات خود را در یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش می برد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تصریح کرد: در حوزه مناطق آزاد وزارت اقتصاد یک رویکرد مثبتی را ایجاد کرده و به جای آنکه فرار مالیاتی ایجاد شود و صرفا رویکرد واردات محور باشد، تیم اقتصادی دولت در تلاش است تا این مناطق را صادرات محور کند. ما به اقدامات تیم اقتصادی دولت برای بهبود شرایط امیدوار هستیم.

منبع:ایسنا

کد خبر 481683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =