«پالایشی یکم» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته

در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش­گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۱۲ هزار واحد افزایش به محدوده ۲,۰۱۸ هزار واحد رسید...

به گزارش صدای بورس،در هفته‌ای که گذشت شاخص کل بورس روندی نزولی در پیش گرفت. شاخص کل بورس در این هفته با بیش از ۱۲ هزار واحد افزایش به محدوده ۲,۰۱۸ هزار واحد رسید. در هفته منتهی به ۲۴ مهرماه صندوق‌های قابل معامله سهامی و سهامی در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «پالایشی یکم»، «راهبرد ممتاز ابن سینا» و «مروارید بها بازار» به ترتیب با کسب ۳.۱، ۲.۲۹ و ۲.۲۵ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌های این هفته را از آنِ خود کردند.
در هفته گذشته خالص ورود پول به صندوق‌های سرمایه‌گذاری منفی بود. خالص خروج وجه نقد از کل صندوق‌های سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد ریال بود که صندوق‌های قابل معامله با ۷,۵۰۷ میلیارد ریال بیشترین خروج وجه نقد را داشتند. در این هفته صندوق‌های بازارگردانی با خالص ورود ۶,۴۲۶ میلیارد ریال بیشترین ورود وجه نقد را داشتند. نماگر خالص ارزش دارایی‌های صندوق‌ها در انتهای این هفته بر روی عدد ۷ میلیون و ۸۶۹ هزار میلیارد ریال ایستاد. صندوق‌ها به طور کلی ۳۱ درصد در سهام، ۳۵ درصد در اوراق با درآمد ثابت و ۳۰ درصد از دارایی‌ها را در وجه نقد و سپرده بانکی، سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

«پالایشی یکم» پربازده‌ترین صندوق‌ هفته

  • رضا حامدی‌فر - کارشناس بازار
  • شماره ۵۱۴ هفته نامه اطلاعات بورس
کد خبر 481100

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    صندوق‌های پربازده هفته معرفی شدند

    در هفته منتهی به ۶ آذر ‌ماه صندوق‌های قابل معامله در راس صندوق‌های پربازده قرار گرفتند. صندوق‌ «امین نهایت نگر»، با کسب ۳.۶۳ درصد بازدهی، عنوان پربازده‌ترین صندوق‌ این هفته را از آنِ خود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =